    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CZY "OWSIAK" JEST LEGALNY ?
    Date: Tue, 29 Jan 2002 12:59:15 +0100

    Osoba tak wielkiej odwagi, ze list podpisala "jupraw" na moj list
    (pociety bez zaznaczenia skrotow):

    Pisze:

    > Człowieku, Ty jesteś chyba chory?

    Pozwol czlowieku (mysle ze t nie automat do "opluwania dyskutantow),
    by o zdiagnozowaniu chorobie decydowali fachowcy.
    Sam sobie wystawiasz swiadectwo, nie mnie.

    Efekt zbiorki WOSP jest naprawde mizerny i tylko czlowiek nie majacy pojecia
    o finansach moze sadzic, ze to duzo.

    Prawie jednoczesnie z wynikami WOSP media podaly, ze "zepsul" sie wiadukt,
    i na jego remont potrzeba 35 000 000 000 PLN.
    To znacznie mniej niz zebrala WOSP.

    10 gr miesiecznie to 1,2 PLN rocznie razy 20 000 000 000 platnikow to
    wlasnie suma
    zebrana przez WOSP i w calosci przeznaczona na dofinansowanie zakupow w
    panstwowych
    szpitalach, platnych z budzetu. Budzet ten, z naszych skladek jest ponad 1
    000 razy wiekszy.
    Ile trzeba na utrzymanie poslow i senatorow, prosze policzyc samemu.

    Moze Pan sobie zyc zludzeniami, ze robi cos wielkiego.
    Panska sprawa

    Wiekszy pozytek jest z przeprowadzenia przez ulice staruszki,
    bo to nie obowiazek biurokratow dzielacych nasze podatki

    Boguslaw