    From: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CZY "OWSIAK" JEST LEGALNY ?
    Date: Sat, 26 Jan 2002 12:12:27 +0100

    news:7be8.00000ce1.3c527fd1@newsgate.onet.pl...
> [...]
    Skarbowym

    > Czy złożenie doniesienia do prokuratury ma coś wspólnego z US ?

    Czytaj uwaznie co czego sie tyczy.

    > Wątpie byś miał bardziej niebezpieczny zawód od mojego.

    Jestes gornikiem dolowym? ;)
    Jesli tak to OK.
    Chociaz oni nie nosza stale broni palnej ;)

    > To po co piszesz o wolontariacie ? No i skoro dzieci się tam nie
    > wykorzystuje ( na Zachodzie ) to pewno dlatego aby nie łamać prawa.
    (...)

    No widzisz...
    Czytac nie znaczy rozumiec wiec przyczytaj i zrozum o co chodzi ;)

    > Masz wokół siebie ludzi potrzebujących pomocy.

    Tak jak i ty!

    > Udziel im choćby drobnej pomocy a nie funduj sobie dobrego
    samopoczucia wrzucając
    > nędzną złotówkę do puszki Owsiaka.

    Nie wiesz nic o mnie,wiec po co snujesz swe wywody?
    Tak sie skladam,ze od kilkunastu lat pomagam innym(poza zawodowo).
    Mam poza tym bliska osobe powaznie chora wiec oprocz pomocy jej pomagam tez
    i innym.
    Co do WOSP to tez nie wrzucam "nedznej zlotowki" lecz ciut wiecej.
    Pomysl zanim cos napiszesz.

    >Na onecie pisali, że w łódzkim ( poprawcie
    > mnie jeśli to nie było łódzkie ) średnia całodzienna na puszkę wyniosła
    10
    > zł. !!!!!!

    Moze wiecej znalazlo sie Tobie podobnych :->

    zbiorkach

    > I tak uważam, że 50 % zebranych dóbr trafia do złodzieji. Ja rocznie
    wydaję
    > może z 200 zł. na pomoc potrzebującym ( chodzi o jedną osobę) i po
    jaki
    > ch..j mam jeszcze dawać jakiemuś palantowi - biznesmenowi? A Owsiak
    > biznesmen.

    1.200zl?! Rocznie?! Co za rozrzutnosc ;)
    Nie bede sie z Toba licytowal gdzy nie o to jest ponizej pewnego poziomy w
    takiej dyskusji
    ale moge ci powiedziec,ze 200zl to mozna wydac ale co najmniej! miesiecznie.
    2.Co do zebranej kasy i biznesmena to jedynie moge ci powiedziec,ze znow
    trafiasz "kula w plot"
    gdyz ani kasa nie jest rozparcelowywana byle gdzie ani Jurek nie nalezy do
    typu biznesmena
    a tym bardziej nie zasluguje na okreslanie go inwektywami.
    Znam go od kilkunastu lat i nie masz pojecia jakim jest czlowiekiem.
    Jest za to czlowiekiem z mnostwem dobrych pomyslow i talentem
    organizatorskim.

    Nie mierz innych swoja miara!
    Jesli ty jestes takim typem biznesemena-p...to nie znaczy,ze inni tez :->

    > Podatki płacę i pomagam komuś ale z serca a nie pod wplywem hałasu
    > medialnego.

    200zl rocznie?!
    Gratuluje ..."serca"
    BTW. pewnie te 200 wydajesz w ratach po np.10zl albo zeby odpisac sobie od
    podatku.

    (...)
    > To się ciesz. To jest dla mnie ważnym argumentem aby czuć się
    potrzebnym
    > i wartościowym człowiekiem.

    To lepiej przetrzyj oczy i postaraj sie inaczej popatrzec na caloksztalt a
    nie wypisuj takich bredni.

    > Jestem "cienki" z prawa.

    "Nieznajomosc prawa szkodzi"

    >Dlatego rzucilem tu hasło. Nie mam wątpliwości,
    > że wszelkie fudacje to w istocie przykrywki dla mętów i krętaczy.

    Poprosze o fakty.
    Przyklad: jesli w grupie 30 osob jedna jest przestepca to nie znaczy,ze
    wszyscy tacy sa.

    M.