  • 1. Data: 2002-01-15 07:33:08
    Temat: Karmienie piersią - Zaświadczenie - POTRZEBA?
    Od: "b...@i...pl" <s...@p...onet.pl>

    Czy istnieje obowiązek przedstawienie zaświadczenia od ginekologa, że matka
    karmi dziecko piersią. Jeżeli tak, to co jaki okres takie zaświadczenie
    trzeba przedstawiać w zakładzie pracy. W kodeksie pracy nic o tym nie piszą.
    Może są jakieś przepisy wykonawcze?
    Z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2002-01-16 21:33:01
    Temat: Odp: Karmienie piersią - Zaświadczenie - POTRZEBA?
    Od: "Vega" <V...@p...onet.pl>

    Użytkownik b...@i...pl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a20m66$7es$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > karmi dziecko piersią. Jeżeli tak, to co jaki okres takie zaświadczenie
    > trzeba przedstawiać w zakładzie pracy. W kodeksie pracy nic o tym nie

    Nie od ginekologa tylko od pediatry :) a co jaki okres... to chyba zakład
    pracy może żądać kolejnego. Wg mnie wystarczy jedno.