    From: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CZY.... EOT!
    Date: Sat, 26 Jan 2002 16:26:20 +0100

    news:7be8.00001a05.3c52ba65@newsgate.onet.pl...

    > I co z tego, że "gnata" nosisz ? I tak masz bardzo bezpieczny zawód.

    Gdzie podalem jaki mam zawod?
    Nawet nie podalem,ze ja nosze bron!
    Widac twoja marna zdolnosc rozumienia sensu zdan i ogolnej percepcji
    jest calkowicie zawezona do li tylko skojarzen czysto dziecinnych.
    Na takim poziomie sie zatrzymales?
    A moze sie juz cofasz w rozwoju?

    > Piszesz jak o szwagrze. Nie dziwię ci się, że jesteś podekscytowany.

    Widac oceniasz znow po sobie.
    A co?
    Czy jak piszesz dostajesz orgazmu?
    Moze tylko taki ersatz masz ;)

    > No tak ,gnata nosisz ale dla mnie to nadal mało.

    Mierzysz to taka sama miara jak swoja zdolnosc percepcji?
    Sadzac po niskim poziomie twych wypocin pewnie tak :->

    > Mam nadzieję, że wiesz z której strony pocisk wylatuje.

    A ja mam nadzieje,ze potrafisz (choc troche) rozumiec sens zdan.

    > Policjantom należy to stale przypominać.

    Wiec dzwon pod bezplatny 997 i im przypomnaj.
    Chyba wiesz jak nalezy dzwonic z telefonu :->

    > Pamietaj, pistolet ma taką rurkę czyli coś z dziurką o średnicy palca.
    > Z otworu tego moze wylecieć pocisk !!! i zrobić komuś kuku.

    Chyba opisujesz swoj penis lub odbyt.
    BTW.Swoja marna (takze i w tym temacie) wiedze opierasz na czym?
    Zabawkach z przedszkola?

    > Na resztę Twoich wypowiedzi nie odpowiadam, nie da się.

    Z Twoim tak niskim poziomem inteligencji to faktycznie sie nie da! :->

    > Teraz rozumiem skad tyle dowcipów o policjantach :-)

    Na prawde?
    Rozumiesz?
    Z twoich postow to raczej nie wynika abys cos rozumial.
    No moze jak sie "robi kupe" lub oddaje mocz co chcesz przyrownac do
    strzelania.

    > A teraz wychodze na spacer.

    Znaczy sie pies cie wyciaga na spacer?!
    A moze "na spacerniak" a z "kicia" nadajesz? ;)

    OK. Przewietrz mozgownice moze styki juz sie poprzepalaly ;)

    M.

    Napisze dla ciebie tak:
    1.ku ogolnej edukacji: EOT.
    2.ku szybszemu przyswojeniu sobie wiedzy: End Of Transmission
    3.aby ci pomoc litosciwie: Koniec dyskusji _z toba_ przynajmniej.
    4.abys zrozumial szybko i dokladnie: Nie chce mi sie dyskutowac tak zenujaco
    niskim poziomie!
    Musialbym znizyc sie jeszcze bardziej do twojego poziomu intelektualnego a
    nie jest to akurat przyjemne ani przydatne.