  • 191. Data: 2010-10-07 11:49:24
    Temat: Re: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:24, Tomaszek pisze:

    > Tak, ale to już następny temat. Dlaczego tak bardzo bronisz czegoś
    > złego? Dopalacze nikomu nie przynoszą nic dobrego, ani dorosłym ani
    > gnojkom. Po co to na rynku? To gówno służy do otępiania społeczeństwa.

    Zupełnie jak TV ;->

  • 192. Data: 2010-10-07 11:50:15
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 13:41, Andrzej Lawa wrote:
    > Powołać Urząd Kontroli Diety i zlikwidować schabowe, pączki (i inne
    > słodycze), sól, smalec...

    Po krótkotrwałych problemach z implementacją i przerwą w latach
    1989-2004 starania nieustają. W socjaliźmie będzie nam jak w raju.

    mi

  • 193. Data: 2010-10-07 11:51:02
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:29, januszek pisze:
    > W tej chwili na stronie glownej dopalaczy caly czas kreci sie (w gore)
    > licznik ktory wylicza ich wersje strat:
    >
    > "Szacowana wartość odszkodowania od momentu zamknięcia wszystkich
    > sklepów: 18.031.644,00 PLN
    > z tego podatku dla państwa: 6.130.759,00 PLN
    > Ponadto taka kwota trafia teraz w ręce karteli narkotykowych:
    > 18.031.799,00 PLN"
    >
    > Musze przyznac, ze robi wrazenie.

    I o to chodzi, duże cyferki zawsze robią wrażenie. Ciekawe ile z tego
    dostaną.

  • 194. Data: 2010-10-07 11:51:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:47, mi pisze:

    > Huxley, Orwell, Witkacy i Kafka też brali dopalacze? Oni tacy
    > antysystemowi byli więc to prawdopodobne. Jutro o tym doniesie TVN a GW
    > będzie magłowało temat przez tydzień. W ogóle ich twórczość powinna
    > zostać zakazana. Nie pozwólmy takim nieodpowiedzialnym pisarzom niszczyć
    > młodych obiecujących niewolników systemu.

    Sherlock Holmes też będzie na "indeksie"...

  • 195. Data: 2010-10-07 11:52:20
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:09, Andrzej Lawa pisze:
    > Umm... Bezpośrednie? Agresywne dopalacze rzucały się na dzieci i
    > przemocą im się do ust wpychały?

    Jak zapewne wiesz dzieci na ogół są nieodpowiedzialne, dorośli często
    też, ale dzieci chyba jednak jeszcze częściej, jeszcze...

  • 196. Data: 2010-10-07 11:54:35
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:47, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > wieloma rzeczami rozne rzeczy przemywalem

    > tak samo jak marihuana czy kokaina

    > a to zalezy od wielu czynnikow, wiec moge sie zgodzic, albo i nie

    Punkt 2.
    Teraz to już nie wiem czy testujesz mnie czy nie? To co piszesz to
    demagogia. A co do reszty jestem w stanie się zgodzić lub nie, to zależy
    od wielu czynników.

  • 197. Data: 2010-10-07 11:55:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:43, Tomaszek pisze:

    > 2.Zgodzisz się chyba, że alkohol jest pochodzenia naturalnego (
    > przynajmniej w większości przypadków )

    Zupełnie jak marihuana, grzybki-psylocybki, kokaina, opium i morfina.

    > 3.Zgodzisz się chyba, że alkohol ma mniej inwazyjne działanie na
    > organizm niż chemia?

    A alkohol to niby co? Duch święty? Też chemia.

  • 198. Data: 2010-10-07 11:57:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:41, Andrzej Lawa pisze:
    > Powołać Urząd Kontroli Diety i zlikwidować schabowe, pączki (i inne
    > słodycze), sól, smalec...

    Protestuję;) Ja lubię schabowe, pączki mniej, ale schabowe muszą
    zostać;) Ewentualnie proponuję na schaboszczakach napisać: produkt
    kolekcjonerski, nie do spożycia przez ludzi ;) Będę żarł na własną
    odpowiedzialność, a jak dostanę zawału sera albo innej zapaści to pójdę
    się leczyć do publicznego szpitala.

  • 199. Data: 2010-10-07 11:57:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:46, Tomaszek pisze:

    > Nie wiem, a Ty wiesz? Przedstawisz jakieś wypaczające rzeczywistość
    > statystyki?

    Jak ja będę przedstawiał, to będą one pokazywać rzeczywistość.

    Pytanie: dlaczego, odrażający oszczerco, zarzucasz mi chęć fałszowania
    rzeczywistości, hmm?

    Jeden pies...

  • 200. Data: 2010-10-07 11:58:53
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:55, Andrzej Lawa pisze:
    > A alkohol to niby co? Duch święty? Też chemia.

    Jak sobie w domu napędzę, to będzie naturalnego pochodzenia. Nastąpi
    reakcja chemiczna, nad którą będę miał kontrolę. No tak, ale nie wolno mi;)