  • 201. Data: 2010-10-07 11:58:57
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:54, Tomaszek pisze:

    > Punkt 2.
    > Teraz to już nie wiem czy testujesz mnie czy nie? To co piszesz to
    > demagogia. A co do reszty jestem w stanie się zgodzić lub nie, to zależy
    > od wielu czynników.

    To nie jest demagogia, tylko fakt. Oczywiście niewygodny dla ciebie,
    więc odruchowo drzesz się "demagogia".

    Fałszu uczyłeś się, czy masz tak od urodzenia?

  • 202. Data: 2010-10-07 11:59:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:52, Tomaszek pisze:

    > Jak zapewne wiesz dzieci na ogół są nieodpowiedzialne, dorośli często
    > też, ale dzieci chyba jednak jeszcze częściej, jeszcze...

    Może twoje dzieci (obyś nie miał, to by było... straszne).

  • 203. Data: 2010-10-07 12:00:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:58, Tomaszek pisze:

    > Jak sobie w domu napędzę, to będzie naturalnego pochodzenia. Nastąpi
    > reakcja chemiczna, nad którą będę miał kontrolę.

    Przy twojej "wiedzy" to może ci wyjdzie alkohol, ale chyba metylowy.

    > No tak, ale nie wolno mi;)

    Wolno, ignorancie, wolno.

  • 204. Data: 2010-10-07 12:02:14
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:57, Andrzej Lawa pisze:
    > Jak ja będę przedstawiał, to będą one pokazywać rzeczywistość.

    Dlaczego Twoje źródła mają być bardziej wiarygodne od innych?

    > Pytanie: dlaczego, odrażający oszczerco, zarzucasz mi chęć fałszowania
    > rzeczywistości, hmm?

    Bo czytając Twoje posty, doszedłem do wniosku, że przestałeś być dla
    mnie wiarygodny - oczywiście takie jest moje osobiste odczucie. A
    przymusu wierzenia Tobie chyba nie ma.

  • 205. Data: 2010-10-07 12:05:09
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:58, Andrzej Lawa pisze:
    > To nie jest demagogia, tylko fakt.

    Bo Ty tak twierdzisz? A co to wg. Ciebie jest we współczesnym świecie
    fakt? Podaj definicję uwzględniając oczywiście współczesne realia?

    Oczywiście niewygodny dla ciebie,
    > więc odruchowo drzesz się "demagogia".
    >
    > Fałszu uczyłeś się, czy masz tak od urodzenia?

    Pluj dalej jadem, zawsze lubię się patrzeć jak daleko mogą zajść granice
    człowieczeństwa...

  • 206. Data: 2010-10-07 12:06:13
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:47, mi pisze:
    > Huxley, Orwell, Witkacy i Kafka też brali dopalacze? Oni tacy
    > antysystemowi byli więc to prawdopodobne. Jutro o tym doniesie TVN a GW
    > będzie magłowało temat przez tydzień. W ogóle ich twórczość powinna
    > zostać zakazana. Nie pozwólmy takim nieodpowiedzialnym pisarzom niszczyć
    > młodych obiecujących niewolników systemu.

    Przynajmniej Huxley tego specjalnie nie ukrywał...

  • 207. Data: 2010-10-07 12:07:20
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:59, Andrzej Lawa pisze:
    > Może twoje dzieci (obyś nie miał, to by było... straszne).

    I nie będę miał - nie chce żeby moje dziecko żyło w takim chorym świecie.

  • 208. Data: 2010-10-07 12:10:50
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 14:06, Tomaszek wrote:
    > Przynajmniej Huxley tego specjalnie nie ukrywał...

    To wielki dowód na to jak dopalacze niszczą ludzi i ich poglądy. Mógł
    być młodym, obiecującym z wielkiego miasta a nie był. I nie głosował na PO.

    mi

  • 209. Data: 2010-10-07 12:16:05
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 14:10, mi pisze:
    I nie głosował na PO.

    No to mu się akurat chwali.

  • 210. Data: 2010-10-07 12:19:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Teraz to już nie wiem czy testujesz mnie czy nie? To co piszesz to
    > demagogia.

    cojest demagogia?

    to ze maryska, koka, czy inne podobne sa pochodzenia naturalnego jak
    alkohol, i sa zakazane w przeciwienstwie do alkoholu?

    czy moze to, ze oddzialy de toksykologiczne widza czesciej pijanych niz
    zatrutych narkotykami czy dopalaczami?

    czy moze to ze panstwo ma dochod z alkoholu, a nie z narkotykow czy
    dopalaczy?

    a moze demagogia jest to, ze cala afera z dopalaczmi ma za zadanie
    zamaskowac biernosc rzadu i brak reform?