  • 181. Data: 2010-10-07 11:31:49
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:07, SQLwiel pisze:
    > On chce się "martwić" o moje dzieci. A jak ktoś publicznie pisze, że się
    > o coś mojego martwi, to wpi..la się w nie swoje sprawy i pewno chce mi
    > to zabrać. Tego dowodzi praktyka :)

    No to faktycznie - jestem już z innego świata. Ja parę razy w życiu
    wpieprzyłem się w sprawy innych, z korzyścią dla nich ( co potem
    potwierdzili ) Ale skoro praktyka dowodzi, że ludzie to robiący kierują
    się złą wolą to z praktyką się kłócił nie będę.

    > W powyższy dosadny sposób chciałem wyrazić opinię, że wara komukolwiek
    > poza rodzicami od dzieci.

    Tyle już jadu dookoła, chcąc przedstawić swoje argumenty może spróbuj
    normalnie.

    > Tak działa zdrowe społeczeństwo.

    A to nie wiem, bo ja w takim nie żyję;)

  • 182. Data: 2010-10-07 11:33:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > No bo na prawie się nie znam i mało się interesuje amatorsko - jestem tu
    > jakby gościnnie;) Ale skoro tak jest to nie jest to nic dobrego. Niektórzy
    > dorośli są nieodpowiedzialni, a co dopiero dzieciaki;)

    wiesz, ja tez sie nie znam, ale staram sie choc troche dowiedziec na temat
    ktory mnie interesuje i w ktorym chce zabrac glos

  • 183. Data: 2010-10-07 11:37:42
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:31, mi pisze:
    > Jaka selekcja? Pozbyć się socjalu a nie bohatersko walczyć z absurdami
    > przez niego generowanymi.

    Ano to chyba że tak;) Likwidacja państwowej służby zdrowia. Jestem za,
    nawet zaraz, tylko niech te sk....y oddadzą mi kasę, którą do tej pory
    wpłaciłem ( tzn. została ze mnie ściągnięta bez mojej zgody )

    > Sądzę, że obecnie skutki niemycia zębów są dla socjalu bardziej
    > kosztowne niż skutki zażywania dopalaczy.

    Sam nie wiem. Ja się gówniarz przekręci od dopalaczy to każdemu
    rodzicowi przysługuje zasiłek pogrzebowy z ZUS-u. Leczenie zębów też
    jest takie drogie. Chociaż teraz zasiłek pogrzebowy ma być mniejszy,
    może to taka strategia rządu na szeroką skalę;))

    Co było Tajfun czy Amph-i-bia? ;)

  • 184. Data: 2010-10-07 11:41:03
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:29, Olgierd pisze:
    > Ale jak miałeś 15 lat to miło było coś w sklepie kupić, prawda? Czy
    > jednak uważasz, że nawet po kartofle mama nie powinna 17-latka posyłać?

    Jak miałem 14 lat to pierwszy raz piwo wziąłem do ust, a wcale nie byłem
    "krótko" trzymany. Po prostu nie ciągnęło mnie do tego wcześniej.
    Zresztą na spróbowaniu się skończyło, następne wypiłem dopiero w wieku
    17 lat. Ale teraz czasy inne, wiem...

  • 185. Data: 2010-10-07 11:41:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 13:18, mi pisze:

    > Tak w ogóle to nie rozumiem czemu tak ważną sprawę jak dobór partnerów
    > życiowych wciąż pozostawiono w gestii tych nieodpowiedzialnych
    > obywateli. Myślę, że Urząd ds. Doboru i Selekcji by sprawę rozwiązywał
    > lepiej. Po wypełnieniu 183-stronicowej ankiety dot. celów życiowych i
    > 37-stronicowej ankiety dot. preferencji seksualnych dobór mógłby być
    > zrealizowany sprawnie w ciągu 90 dni.
    >
    > Nie rozumiem. Nie pozwalamy ludziom zniszczyć sobie życia środkami
    > chemicznymi a pozwalami zniszczyć życie przez nieodpowiedni wybór
    > partnera? Przecież to bez sensu.

    A popatrz, jak ludzie się odżywiają!

    Powołać Urząd Kontroli Diety i zlikwidować schabowe, pączki (i inne
    słodycze), sól, smalec...

  • 186. Data: 2010-10-07 11:43:49
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:46, szerszen pisze:
    > alkohol tez sluzy *tylko* i *wylacznie* odurzaniu sie, w wyniku jego
    > przedawkowania rocznie w polsce umiera ponad 1000 osob, czemu zatem z
    > taka gorliwoscia rzad nie prowadzi krucjaty i nie zamyka monopolowych?

    1.Nie przemywałeś nigdy niczego alkoholem?
    2.Zgodzisz się chyba, że alkohol jest pochodzenia naturalnego (
    przynajmniej w większości przypadków )
    3.Zgodzisz się chyba, że alkohol ma mniej inwazyjne działanie na
    organizm niż chemia?

  • 187. Data: 2010-10-07 11:46:56
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:13, Andrzej Lawa pisze:
    > Wiesz, ile osób rocznie umiera z powodu zatrucia alkoholem? A ile w inny
    > sposób wskutek jego spożycia?

    Nie wiem, a Ty wiesz? Przedstawisz jakieś wypaczające rzeczywistość
    statystyki?

    > Mam wrażenie, że usiłujesz dopasować rzeczywistość do swojej (czy może
    > raczej tuskowej) teorii (czy może raczej ściemy).

    Mi przypisywać bratanie się z tuskową rzeczywistością.. ja przecież od
    zawsze jestem wstrętnym pisiorem, krzyżowcem, katolem i innym z tych
    gorszych...

  • 188. Data: 2010-10-07 11:47:07
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 13:37, Tomaszek wrote:
    > Ano to chyba że tak;) Likwidacja państwowej służby zdrowia. Jestem za,
    > nawet zaraz, tylko niech te sk....y oddadzą mi kasę, którą do tej pory
    > wpłaciłem ( tzn. została ze mnie ściągnięta bez mojej zgody )

    Jakie pieniądze? Kierownik szatni za pieniądze pozostawione w ZUS nie
    odpowiada. I co nam pan zrobisz?

    > Co było Tajfun czy Amph-i-bia? ;)

    Huxley, Orwell, Witkacy i Kafka też brali dopalacze? Oni tacy
    antysystemowi byli więc to prawdopodobne. Jutro o tym doniesie TVN a GW
    będzie magłowało temat przez tydzień. W ogóle ich twórczość powinna
    zostać zakazana. Nie pozwólmy takim nieodpowiedzialnym pisarzom niszczyć
    młodych obiecujących niewolników systemu.

    mi

  • 189. Data: 2010-10-07 11:47:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > 1.Nie przemywałeś nigdy niczego alkoholem?

    wieloma rzeczami rozne rzeczy przemywalem

    > 2.Zgodzisz się chyba, że alkohol jest pochodzenia naturalnego (
    > przynajmniej w większości przypadków )

    tak samo jak marihuana czy kokaina

    > 3.Zgodzisz się chyba, że alkohol ma mniej inwazyjne działanie na organizm
    > niż chemia?

    a to zalezy od wielu czynnikow, wiec moge sie zgodzic, albo i nie

  • 190. Data: 2010-10-07 11:49:19
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:57, januszek pisze:
    > Rynej nie znosi prozni. Do piatku pewnie malo kto wiedzial co to sa te
    > dopalacze ;) a do wczoraj kim jest jakis tam pan Bratko ;P Wydaje mi
    > sie, ze po takiej reklamie i de facto zepchnieciu interesu w czarny
    > rynek dochody tych gosci wzrosna teraz co najmniej 10-krotnie ;) Za rok
    > ufundują premierowi Tuskowi pomnik... ;P
    >
    > Efekt tego wszystkiego jest taki, ze zamiast mowic o sklepach
    > oferujacych narkotyki wszyscy zaczeli uzywac slowa dopalacze ;P

    No jakaś reklama to jest, niestety. Ale chyba nie to było celem Donalda,
    największego z kaczorów;) Strzelili sobie w stopę trochę.