  • 11. Data: 2010-10-06 19:45:28
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:i8iipe$9ae$1@news.task.gda.pl...

    > Selekcja naturalna! Tacy debile (co kupują dopalacze) niech zdychają.

    Wszystko mozna, byle z glowa.
    Ciekawe jaki odsetek przeciwnikow dopalaczy nigdy nie zaciagnelo sie
    papierosem czy nie doswiadczylo "urwania sie filmu" od upolenia
    alkoholowego.
    A dym z papierosa czy alkohol czynia wieksze spustoszenie w organizmie.
    To raz.

    A dwa, to wszsytko jest typowa akcja pod publiczke - i to nie tylko
    wydarzenia od soboty, ale cale wczesniejsze (od co najmniej kilku meisiecy)
    dozowanie informacji, ukoronowane obszernym wywiadem z samym "jego krolewska
    moscia", ktory przedrukowala "Angora". To wszystko to jedna wielka gra,
    dzieki ktorej Tusk nie robiac nic chce wyjsc na bohatera.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-10-06 19:46:30
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Padlo 10 odpowiedzi, a ja nadal nie wiem na jakiej podstawie go zatrzymano,
    skoro sprzedawal towar nie zabroniony i nie zakazany ZADNYM
    przepisem/postanowieniem.

    Czy to znaczy, ze mozna wbrew prawu zrobic wszystko pod publiczke?

    Czy zyjemy w Panstwie bezprawia.

    Ps. Jestem wrogiem dopalaczy, ale jeszcze bardziej wrogiem bezprawia.

  • 13. Data: 2010-10-06 19:55:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 21:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Kretyńskie porównanie. Jeśli już, to samobójstwa.
    >
    > I wszystkie inne przestępstwa oraz "przestępstwa" dokonywane przez jego
    > ofiarę (np. "samogwałt" ;-> )
    >
    > Sprzedawcy dopalaczy przystawiali gnojkom pistolet do głowy, żeby zmusić
    > do zakupu? Chyba nie, więc w tym przypadku piszesz brednie.

    Raczej Ty bredzisz. Po to mamy takie pojęcia jak nieletni, małoletni
    itd., ponieważ uznajemy, że dzieci mogą w niektórych sytuacjach nie
    podejmować racjonalnych decyzji.

    Z tego powodu nie sprzedajemy im papierosów, alkoholu (i da się to
    obronić nawet z bardzo liberalnego punktu widzenia na państwo), tak samo
    powinno być dopalaczami. Natomiast dorośli powinni móc truć się tak jak
    chcą.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-10-06 19:55:19
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 21:46, WW3 pisze:
> [...]
    >
    > Czy zyjemy w Panstwie bezprawia.
    >
    > Ps. Jestem wrogiem dopalaczy, ale jeszcze bardziej wrogiem bezprawia.

    Zatrzymano go zgodnie z prawem ogladaj telewizornie to sie dowiesz.

  • 15. Data: 2010-10-06 19:56:47
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 21:55, Liwiusz pisze:

> [...]
    > obronić nawet z bardzo liberalnego punktu widzenia na państwo), tak samo
    > powinno być dopalaczami. Natomiast dorośli powinni móc truć się tak jak

    Tak dorosli jak najbardziej ale to co robil ten chuj czyli sprzedawnaie
    proszku IXI w extra opakowaniu sugerujacym odlot itp to jest czyste
    qrestwo i dobrze ze chuj siedzi.

  • 16. Data: 2010-10-06 19:59:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WW3" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przepisem/postanowieniem.
    >
    > Czy to znaczy, ze mozna wbrew prawu zrobic wszystko pod publiczke?

    Zeby wygrac wybory mimo agonii budzetu panstwa ZUS-em na czele, mimo
    podwyzek podatkow, etc.? - jak najbardziej.
    Mozna nawet duzo gorsze rzeczy zrobic. Wladza i koryto sa bezcenne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-10-06 20:02:39
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 21:45, SDD pisze:

    > Wszystko mozna, byle z glowa.
    Tu zgoda.
    > Ciekawe jaki odsetek przeciwnikow dopalaczy nigdy nie zaciagnelo sie
    > papierosem czy nie doswiadczylo "urwania sie filmu" od upolenia
    > alkoholowego.
    Nie ta płaszczyzna problemu
    > A dym z papierosa czy alkohol czynia wieksze spustoszenie w organizmie.
    > To raz.
    Taaaak? Ciekawa teoria. Ilu ludzi po jedno-kilkukrotnym zaciągnięciu się
    papierosem albo po jednej-kilku nawet mocniej zakrapianych imprezach
    ląduje na OIOMie? Ile trzeba wypić, żeby zatrzymać sobie akcję serca? Po
    jakiej ilości fajek czy wódy wydaje Ci się że sufit na Ciebie spada? U
    ilu już po kilku razach występuje efekt uzależnienia. Jakie fajki albo
    alkohol kosztuje po kilkadziesiąt złotych za 1 gram, który starcza na
    chwilę, co doprowadza uzależnionych do tego że próbują zdobywać kasę na
    nie poprzez przemoc? Zastanowiłeś się co próbujesz imputować?
    Wpływ zarówno nikotyny jak i reszty substancji zawartych w dymie
    papierosowym jest ogólnie znany. Wpływ alkoholu również. Wpływ bliżej
    nieokreślonych związków chemicznych w dopalaczach to czarna zagadka.

> [...]
    > moscia", ktory przedrukowala "Angora". To wszystko to jedna wielka gra,
    > dzieki ktorej Tusk nie robiac nic chce wyjsc na bohatera.
    Tu się zasadniczo mogę zgodzić, natomiast nie zmienia to faktu że
    "legalane" narkotyki tak samo zabijają jak te "nielegalne". Nawet jestem
    skłonny przyznać, że "maryśka" wydaje się być mniej szkodliwa niż to
    chemicznie modyfikowane g... Dlatego IMHO należy wszelkimi sposobami
    zakazać możliwości sprzedawania tego czegoś. Zgadza się, że jak ktoś
    będzie chciał to i tak kupi. Tyle, że przynajmniej nie będzie prób
    wciskania że to "legalne więc co ci szkodzi tak po prostu spróbować".

    pozdrawiam
    MZ

  • 18. Data: 2010-10-06 20:03:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak dorosli jak najbardziej ale to co robil ten chuj czyli sprzedawnaie
    > proszku IXI w extra opakowaniu sugerujacym odlot itp to jest czyste
    > qrestwo i dobrze ze chuj siedzi.

    Ale te srodki naprawde jakos tam dzialaly, powodujac rozmaite "banie".
    Po IXI odlotu nie ma. A ze niektorzy odlecieli za wysoko, coz...
    Swoja droga ciekawe, ze gdyby ktos odkryl w moim mieszkaniu gram heroiny, to
    pewnei pojde siedziec, ale jak bedzie to np. kilo cyjanku potasu, to
    podejrzewam, ze - o ile to jakos racjonalnie wytlumacze - wieksza krzywda mi
    sie nie stanie (chyba, ze sie myle), choc toksycznosc obu substancji jest
    jakby nieco rozna.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2010-10-06 20:13:00
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-06 22:03, SDD pisze:

> [...]
    > sie nie stanie (chyba, ze sie myle), choc toksycznosc obu substancji jest

    Cyjanek potasu ani nie jest substancją psychoaktywną ani nie uzależnia i
    nie podapada pod ustawę o przeciwdziałaniu narkomanii

  • 20. Data: 2010-10-06 20:16:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taaaak? Ciekawa teoria. Ilu ludzi po jedno-kilkukrotnym zaciągnięciu się
    > papierosem albo po jednej-kilku nawet mocniej zakrapianych imprezach
    > ląduje na OIOMie? Ile trzeba wypić, żeby zatrzymać sobie akcję serca? Po

    Dawka smiertelna nikotyny wynosi niewiele wiecej niz zawiera papieros -
    tylko dzieki szybkiemu metabolizmowi palacze tak dlugo zyja.
    A co do wódy, to przy minus trzydziestu stopniach wystarczy naprawde jej
    niewiele.
    Nie sadze, zeby kltos trafil na OIOM po jednej tabletce dopalaczy. W tym
    biznesie naprawde nie chodzilo o usmiercanie kur znoszacych zlote jajka. A
    jak ktos chcia miec megaodlot i wziac od razu 5 tabletek, to sorry Winettou.

> [...]
    > chwilę, co doprowadza uzależnionych do tego że próbują zdobywać kasę na
    > nie poprzez przemoc? Zastanowiłeś się co próbujesz imputować?

    O ilu przypadkach przemocy w przypdaku dopalaczy slyszales?
    I czy bylo to wiecej przypadkow w porownaniu chociazby z przemoca domowa w
    rodzinach alkoholikow? A winko kosztuje tylko 4 zl .

    To nei sa srodki tak uzalezniajace jak opiaty (heroina, itp.) - to sa
    zazwyczaj stymulanty albo jakies pseudohalucynogeny.
    Nie bedzie mial kasy, leb go troche poboli, pospi ze trzy dni i glod mu
    przejdzie.

    >Wpływ zarówno nikotyny jak i reszty substancji zawartych w dymie
    >papierosowym jest ogólnie znany. Wpływ alkoholu również. Wpływ bliżej

    No wlasnie - jest znany. Nikotyna to po prostu trucizna, sposob jej
    przyjmowania przyspiesza raka. Czemu tego nie zakazali?

    > "legalane" narkotyki tak samo zabijają jak te "nielegalne". Nawet jestem
    > skłonny przyznać, że "maryśka" wydaje się być mniej szkodliwa niż to
    > chemicznie modyfikowane g... Dlatego IMHO należy wszelkimi sposobami

    Tu sie zgodze, ze sprawdzone srodki sa duzo bezpieczniejsze.
    Ale daleko nam do Czech, gdzie kazdy moze sobie hodowac swoje 5 krzaczkow.

    Pozdrawiam
    SDD