    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bratko zatrzymanie
    Date: Wed, 06 Oct 2010 22:02:39 +0200

    W dniu 2010-10-06 21:45, SDD pisze:

    > Wszystko mozna, byle z glowa.
    Tu zgoda.
    > Ciekawe jaki odsetek przeciwnikow dopalaczy nigdy nie zaciagnelo sie
    > papierosem czy nie doswiadczylo "urwania sie filmu" od upolenia
    > alkoholowego.
    Nie ta płaszczyzna problemu
    > A dym z papierosa czy alkohol czynia wieksze spustoszenie w organizmie.
    > To raz.
    Taaaak? Ciekawa teoria. Ilu ludzi po jedno-kilkukrotnym zaciągnięciu się
    papierosem albo po jednej-kilku nawet mocniej zakrapianych imprezach
    ląduje na OIOMie? Ile trzeba wypić, żeby zatrzymać sobie akcję serca? Po
    jakiej ilości fajek czy wódy wydaje Ci się że sufit na Ciebie spada? U
    ilu już po kilku razach występuje efekt uzależnienia. Jakie fajki albo
    alkohol kosztuje po kilkadziesiąt złotych za 1 gram, który starcza na
    chwilę, co doprowadza uzależnionych do tego że próbują zdobywać kasę na
    nie poprzez przemoc? Zastanowiłeś się co próbujesz imputować?
    Wpływ zarówno nikotyny jak i reszty substancji zawartych w dymie
    papierosowym jest ogólnie znany. Wpływ alkoholu również. Wpływ bliżej
    nieokreślonych związków chemicznych w dopalaczach to czarna zagadka.

    > A dwa, to wszsytko jest typowa akcja pod publiczke - i to nie tylko
    > wydarzenia od soboty, ale cale wczesniejsze (od co najmniej kilku meisiecy)
    > dozowanie informacji, ukoronowane obszernym wywiadem z samym "jego krolewska
    > moscia", ktory przedrukowala "Angora". To wszystko to jedna wielka gra,
    > dzieki ktorej Tusk nie robiac nic chce wyjsc na bohatera.
    Tu się zasadniczo mogę zgodzić, natomiast nie zmienia to faktu że
    "legalane" narkotyki tak samo zabijają jak te "nielegalne". Nawet jestem
    skłonny przyznać, że "maryśka" wydaje się być mniej szkodliwa niż to
    chemicznie modyfikowane g... Dlatego IMHO należy wszelkimi sposobami
    zakazać możliwości sprzedawania tego czegoś. Zgadza się, że jak ktoś
    będzie chciał to i tak kupi. Tyle, że przynajmniej nie będzie prób
    wciskania że to "legalne więc co ci szkodzi tak po prostu spróbować".

    pozdrawiam
    MZ