  • 81. Data: 2010-10-07 06:07:20
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SQLwiel napisa?(a):

    > A Ty oszacuj ile górników z tego powodu straci pracę i przyjdzie z
    > kilofami pod sejm albo URM. ;)

    Biorac pod uwage metody cwiczone wlasnie w sprawach dopalaczy nie widze
    zadnego problemu z ostrzelaniem tych gornikow amunicja kauczukowa ;P

    > Oszacuj też ile energii potrzeba do wyprodukowania i ile rtęci uwalnia
    > się z tych wyrzucanych żarówek "energooszczędnych".

    To tak nie dziala bo z produkcja pradu jest jeden zasadniczy problem -
    nie potrafimy go magazynowac - wiec musimy produkowac w jednostce czasu
    mniej wiecej tyle ile w tym samym czasie jej zuzywamy. O ile wiem to
    teraz jestesmy juz przy gornej granicy i albo w jakis sposob juz zaraz
    teraz ograniczymy pobor albo trzeba bedzie ograniczac dostawy pradu ;)

    > Koncerny elektrotechniczne robią tutaj za alkaponowych mafiozów.

    Korzystaja z okazji ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 82. Data: 2010-10-07 06:15:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 07:55, Liwiusz pisze:

    > Nie - nie chodziło mi o to, że dziecko kogoś morduje. Chodziło mi o
    > to, że ktoś morduje dziecko. I zamiast szukać sprawcy, A.L. może
    > argumentować "trzeba było pilnować bachora albo go nie mieć".

    Obaj macie poważne problemy z umiejętnością zrozumienia tekstu pisanego...

    Czy może to celowe wyrwanie z kontekstu, kiedy to bachor dokonuje wyboru
    ("a to kupię sobie to - i może, wbrew instrukcji, zjem albo wywącham") -
    w końcu tak na dobrą sprawę to sprzedawca nie miał prawa odmówić
    sprzedaży nieletniemu towaru całkowicie legalnego i wystawionego na
    półki, bo popełniłby wykroczenie.

  • 83. Data: 2010-10-07 06:19:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 08:15, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Czy może to celowe wyrwanie z kontekstu, kiedy to bachor dokonuje wyboru
    > ("a to kupię sobie to - i może, wbrew instrukcji, zjem albo wywącham") -

    Ależ nie denerwuj się, bachory mają o wiele mniejsze prawa, np. nie
    mogą zawrzeć umowy na abonament telefoniczny, mimo że szkodliwości
    komórek jeszcze nie dowiedziono. I niech tak zostanie.

    > w końcu tak na dobrą sprawę to sprzedawca nie miał prawa odmówić
    > sprzedaży nieletniemu towaru całkowicie legalnego i wystawionego na
    > półki, bo popełniłby wykroczenie.

    Wykroczenie, to może by było dla tych, którzy mają paragrafy w głowie
    zamiast rozumu. Sędzia opiera się jeszcze na doświadczeniu życiowym i w
    brak skazania w takim wypadku nie wątpię.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2010-10-07 06:20:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 08:07, januszek pisze:
    > SQLwiel napisa?(a):

    > Biorac pod uwage metody cwiczone wlasnie w sprawach dopalaczy nie widze
    > zadnego problemu z ostrzelaniem tych gornikow amunicja kauczukowa ;P

    Nie, nie, nie - trzeba ich potraktować jako zagrożenie
    sanitarno-epidemiologiczne ;-/

  • 85. Data: 2010-10-07 06:22:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2010 08:19, Liwiusz pisze:

    > Wykroczenie, to może by było dla tych, którzy mają paragrafy w głowie
    > zamiast rozumu. Sędzia opiera się jeszcze na doświadczeniu życiowym i w
    > brak skazania w takim wypadku nie wątpię.

    Biorąc pod uwagę polskich sędziów - teoretycznie masz rację, ale w
    praktyce nie byłbym całkiem pewien.

  • 86. Data: 2010-10-07 07:26:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RedLite" <s...@o...es> napisał w wiadomości grup

    > I to, że na opakowaniu jest napisane 'nie do spożycia' nic tu nie zmienia

    czyli co, butaprenu tez zabronimy sprzedawac, a wlasciciela sklepu z chemia
    gospodarcza wyprowadzimy w kajdanach, bo przeciez klejem mozna sie nielze
    nakirac i do tego uzaleznia?
    z rozmaitych rozpuszczalnikow tez mozna sobie zrobic wlewki i miec niezle
    jazdy, poczytaj w necie co mlodziedziez potrafi spozywac aby miec jazdy

  • 87. Data: 2010-10-07 07:33:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zatrzymano go zgodnie z prawem ogladaj telewizornie to sie dowiesz.

    "zgodnie z prawem" ziobro zwolal konferencje prasowa i pewnego doktora
    obwolal morderca, potem zgodnie z prawem przegral proces w sprawie obwolania
    go morderca, ogladaj telewizje dalej, a za jakis czas dowiesz sie
    prawdopodobnie, ze panstwo polskie, jednak nie dzialalo zgodnie z prawem, za
    to zgodnie z prawem, za swoje dzialania bedzie musialo wybulic troche kasy,
    niestety kasy z naszych kieszeni, a nie tych debili

  • 88. Data: 2010-10-07 07:48:20
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-10-07 09:26, szerszen pisze:

    > czyli co, butaprenu tez zabronimy sprzedawac, a wlasciciela sklepu z
    > chemia gospodarcza wyprowadzimy w kajdanach, bo przeciez klejem mozna
    > sie nielze nakirac i do tego uzaleznia?

    Butapren jest na liście zakazanych substancji?

  • 89. Data: 2010-10-07 08:02:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-10-2010 09:48, RedLite pisze:

    > Butapren jest na liście zakazanych substancji?

    Większości tego co sprzedają handlarze dopalaczami nie ma liście
    substancji zakazanych.

    Ty się dziś rano na tym świecie pojawiłeś?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 90. Data: 2010-10-07 08:11:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-07 06:53, Użytkownik RedLite napisał:

    > Dokonałeś jakiejś ekspertyzy? Czy po prostu wpierdalałeś garściami?
    >
    > Przecież po to właśnie zabezpieczono towar żeby to sprawdzić.No ale pan
    > Bratko postanowił pokazać, że prawo ma w dupie.

    Bredzisz.
    Towaru nie zabezpieczono tylko zaplombowano drzwi sklepie.
    Gdyby towar zabezpieczono to leżał by w policyjnym (lub podobnym)
    magazynie.