  • 1. Data: 2014-11-14 14:57:41
    Temat: [Marsz] Niedorzecznik się nie wykazał.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Policja to jeszcze mowy ludzkiej dobrze nie umie. Niedorzecznik
    Sokołowski wysłał do programu "Bliżej" jakąś kobitkę (nadkom Anna
    Kędzierzawska), co tylko umiała recytować, że Policja spotkała się z
    agresją, działała sprawnie i było 270 zatrzymanych. Niezależnie, co jej
    tam puścili jedna i ta sama wyuczona gadka.

    No było 270 zatrzymanych a jak wyglądało zatrzymanie można obejrzeć tu:

    http://vod.gazetapolska.pl/8520-lapanka-na-poniatows
    kim

    Policja zatrzymywała losowo wybranych ludzi i na podstawie niemania
    powodów pakowała do autobusów. A ilu członków grupki, która wypadła na
    czoło Marszu i zaatakowała Straż zostało zatrzymanych (nie mam tu
    filmików, oglądałem to na żywo w TVP Info)? O co zakład że żaden?
    Oczywiście ci zatrzymani zostaną skazani na podstawie zeznań
    funkcjonariuszy, którzy oświadczą, że zadymiali. Żeby nie było
    niedomówień: to jest typowe zachowanie Policji, która nie umie złapać
    zadymiarzy więc puszkuje przypadkowych przechodniów.Dlatego mamy
    wieloletni problem z chuliganerką, np. na stadionach. Opisuję tą
    sytuację już kolejny raz, na dobitnych przykładach.

    W praworządnym państwie wystarczyłoby pokazać jak sikawka sika po
    uczestnikach marszu pokojowych, żeby wyłapywanie przez Policję oblanych
    przez sikawki uczynić bezsensownym. Bo może akurat stali spokojnie.
    Pokazanie funkcjonariusza przebranego za kibola spowodowałoby skandal.
    Bo skąd wiadomo, że kamiorami nie rzucał? Tj. ze kibolstwo to nie byli
    przebrani funkcjonariusze? W tym świetle próby Policji zablokowania
    dojazdu do Warszawy jak największej części Straży Marszu stają się
    zrozumiałe i ich cel jest jasny.

    Obejrzyjcie sobie całego tego Pospieszalskiego, puki jeszcze jest:

    https://www.youtube.com/watch?v=dHoz6c3brvs

    O ile 11 listopada ton relacji we wszystkich proreżimowych telewizjach
    informacyjnych się zmieniał, o tyle już dwunastego np. w Panoramie o 18
    po staremu manipulację. Bo w transmisji ludzie widzą jak jest a tu można
    dowolny skrót wymanipulować. Wypowiedzi Dariusza Lorantego nie puścili,
    który to były negocjator na antenie wprost zarzucił Policji albo skrajną
    niekompetencję albo celowe działanie. Policja jest jednak chwalona przez
    tzw, czynniki - czyli to jednak niekompetencja nie była tylko celowy
    sabotaż. Słusznie zatem organizatorzy złożyli zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa. Marsz Niepodległości akurat w tym roku by cały
    czas legalny i jak można postawić zarzut uczestnictwa w nielegalnym
    zgromadzeniu?

    Uogólniając zatem:
    1. Odmowa podania przez funkcjonariusza imienia, nazwiska, stopnia i
    powodu zatrzymania powinna być surowo karana.
    2. Przebieranie się Policji za kiboli powinno być surowo karane.
    3. Przebywanie zamaskowanych funkcjonariuszy nieoznaczonych wewnątrz
    demonstracji powinno być surowo karane.
    4. Pałowanie spokojnych uczestników powinno być surowo karane.
    5. Prawo o zgromadzeniach należy tak zmienić, aby uniemożliwić Policji
    nadużycia.
    6. Obywatele nie mają obowiązku stosować się do polecań zawierających
    wyzwiska i przekleństwa.

    Co powinna zrobić Policja? Skoncentrować działalność operacyjną na
    wyłapaniu lewactwa atakującego czoło Marszu. Kordon policyjny powinien
    iść przed czołem Marszu i przed Strażą, aby zepchnąć atakujących i
    umożliwić Marszowi przejście. Policja odwrotnie: spychała ich na czoło
    Marszu co umożliwiło ostrzelanie tego czoła z broni gładkolufowej.

    Co ciekawe obstawili tez te całe "skłoty" i jak kazali pozłazić
    skłotowcom z dachów to ci nie zeszli. Czyli stawili bierny opór. I
    spałowali ich i pościągali spodnie? No nie.

    Podsumowując: Policja nie atakowała w tym roku Marszu i to jest plus.
    Nie okazała się odporna na politykierskie inspiracje i tu jest minus.

    PS: W powyższych wywodach interesuje mnie prawda prawdziwa, a nie
    procesowa.

  • 2. Data: 2014-11-14 16:50:37
    Temat: Re: [Marsz] Niedorzecznik się nie wykazał.
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    > Policja zatrzymywała losowo wybranych ludzi i na podstawie niemania powodów
    > pakowała do autobusów.

    normalka: https://www.youtube.com/watch?v=kRi1TjyJTvE

    "Po meczu w Radomiu. Policja postanawia wlepić mandaty za przeklinanie
    wszystkim obecnym na sektorze gości. Nie ma znaczenia czy przeklinałeś
    czy nie. Przyjmiesz - 100 zł mandatu. Nie przyjmiesz - sprawa idzie
    do sądu."

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2014-11-14 18:18:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    (...)

    Z pewnych powodówniewygodnie jest mi odpierać zarzuty, a i nie było mnei na
    miejscu. Pozwolęsobie uświadomić Ci jednak kilka faktów.

    > Uogólniając zatem:
    > 1. Odmowa podania przez funkcjonariusza imienia, nazwiska, stopnia i
    > powodu zatrzymania powinna być surowo karana.

    I jest. Po zatrzymani usporządzany jest ZAWSZE protokół zatrzymania.Zawiera
    on stopień, imię i nazwisko policjanta zatrzymującego oraz przyczyne
    zatrzymania. Protokól jest zawsze wysyłany do prokuratury,któa sprawuje nad
    tym nadzór, a na żądanie zatrzymanego wyrażone w tzw. zażaleniu
    niezwłocznie przekazywany sądowi. Zatrzymany zresztą ma 7 dni na namyślenei
    się i złozenie zażalenia.

    > 2. Przebieranie się Policji za kiboli powinno być surowo karane.

    Amozesz podać definicje umundurowania kibola?

    > 3. Przebywanie zamaskowanych funkcjonariuszy nieoznaczonych wewnątrz
    > demonstracji powinno być surowo karane.

    A czemuż to?

    > 4. Pałowanie spokojnych uczestników powinno być surowo karane.

    I jest. Problem zawsze jest w ocenie którzy demonstranci są spokojni.

    > 5. Prawo o zgromadzeniach należy tak zmienić, aby uniemożliwić Policji
    > nadużycia.

    To jest utopijny argument. Jeśli założysz złą wolę Policji, to zawsze może
    ona nadużyć prawa. Jedynym rozwiazaniem byłoby wzorowanie się na ustawie o
    imprezach zamkniętych, gdzie organizator odpowiada za bezpieczeństwo. Tyle,
    że problemem jest to, że żaden organizator nie byłby tego w stanie ogarnąć.

    > 6. Obywatele nie mają obowiązku stosować się do polecań zawierających
    > wyzwiska i przekleństwa.

    To prowadziłoby do anarchii. Oczywiście polecenia nie powiny zawierać
    przekleństw czy wyzwisk, ale uwierz,ze są grupy obywateli, które normalnej
    prośby o zachowanie zgodne z parwem po prostu nie rozumieją i tyle.

    > Podsumowując: Policja nie atakowała w tym roku Marszu i to jest plus. Nie
    > okazała się odporna na politykierskie inspiracje i tu jest minus.

    Powiem Ci tylko tyle, że dobrze jest krytykować, trochę trudniej czasem to
    ogarnąć w praktyce i tyle.

  • 4. Data: 2014-11-14 18:56:08
    Temat: Re: [Marsz] Niedorzecznik si? nie wykaza?.
    Od: My <a...@a...com>

    On 14 Nov 2014 18:18, "Robert Tomasik" wrote:

    > To prowadziloby do anarchii....

    Ale, ze anarchia jest zla ?

  • 5. Data: 2014-11-14 21:12:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

> [...]
    >
    > Z pewnych powodówniewygodnie jest mi odpierać zarzuty, a i nie było mnei na
    > miejscu. Pozwolęsobie uświadomić Ci jednak kilka faktów.

    Może zacznij od tego Radomia.

    > I jest.

    Jak jest jak nagrania są, że masowo odmawiają.

> [...]
    > się i złozenie zażalenia.

    > Amozesz podać definicje umundurowania kibola

    Szalik Legii może być?
    ?

    > A czemuż to?

    Bo rzucają kamiorami i wywołują zamęt. I udowodnij, że nie.

    > I jest. Problem zawsze jest w ocenie którzy demonstrancisą spokojni.

    No zobaczymy. Przekazali funkcjonariuszce w telewizji nagrania.
    A w najbardziej znanej aferze to z oporami poszło. Przypominam:
    https://www.youtube.com/watch?v=jJmJ-Ig_S_M&list=UUV
    zQMQtSpt3CUa8YJjipuVw

> [...]
    > imprezach zamkniętych, gdzie organizator odpowiada za bezpieczeństwo.
    > Tyle, że problemem jest to, że żaden organizator nie byłby tego w stanie

    Ja widzę w materiałach multimedialnych, a nie zakładam.

> [...]
    > przekleństw czy wyzwisk, ale uwierz,ze są grupy obywateli, które
    > normalnej prośby o zachowanie zgodne z parwem po prostu nie rozumieją i

    W Polsce językiem urzędowym jest język polski. Będziesz przekonywał, że
    "na ziemię"! nie zrozumieją a "na ziemię ty kurwo!" zrozumieją?

    Jak policjant krzyczy: "na ziemię kurwo!" no to przepraszam - jak ktoś
    nie jest kurwą to to nie do niego jest wyraźnie skierowane.

    > Powiem Ci tylko tyle, że dobrze jest krytykować, trochę trudniej czasem
    > to ogarnąć w praktyce i tyle.

    Lorantego słyszałeś? No nie puścili.

    A zresztą tych tam dwóch cymbałow z linkami wrzucili linki:

    chuligani-zaatakowali-straz-marszu-niepodleglosci

    zamaskowani-mezczyzni-atakuja-dziennikarzy-i-uczestn
    ikow-marszu

    Czyli atak poszedł z zewnątrz, do czego policja nie była przygotowana.
    Nie strzegła bowiem prawa i porządku, miała zabezpieczać akcję lewaków i
    podbechtywać zadymę

  • 6. Data: 2014-11-14 23:39:52
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

> [...]
    >
    > Z pewnych powodówniewygodnie jest mi odpierać zarzuty, a i nie było mnei na
    > miejscu. Pozwolęsobie uświadomić Ci jednak kilka faktów.

    A ja nie oczekuję. Pani komisarz poległa a Ty się będziesz szarpać.
    Niech niedorzecznik Sokołowski się pomęczy.

  • 7. Data: 2014-11-15 01:09:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak jest jak nagrania są, że masowo odmawiają.

    Powd zatrzymania podaje się po zatrzymaniu, a nie w trakcie.

    > Po zatrzymani usporządzany jest ZAWSZE protokół zatrzymania.Zawiera

    > Szalik Legii może być?
    > ?

    Nie.nie ma zakazu noszenia szalików legii.

    > Bo rzucają kamiorami i wywołują zamęt. I udowodnij, że nie.

    Nie, ja nic nie bedęudowadniał. Ty udowodnij, że rzucają, skoro chcesz na
    tej podstawie coś udowodnić.

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=jJmJ-Ig_S_M&list=UUV
    zQMQtSpt3CUa8YJjipuVw

    > Ja widzę w materiałach multimedialnych, a nie zakładam.

    Co widzisz?

    > W Polsce językiem urzędowym jest język polski. Będziesz przekonywał, że
    > "na ziemię"! nie zrozumieją a "na ziemię ty kurwo!" zrozumieją?

    Też czasem nie mogę wyjść z podziwu nad tym ewenementem.

  • 8. Data: 2014-11-15 08:02:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.11.2014 o 18:56, My pisze:

    > Ale, ze anarchia jest zla ?

    Przy obecnym poziomie rozwoju mentalnego ludzi? Owszem. Podobnie jak
    komunizm. Teoretycznie powinno działać, ale w praktyce zawsze się
    pieprzy, bo ludzie są na jedno i drugie za głupi, zbyt egoistyczni i
    zbyt krótkowzroczni.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 9. Data: 2014-11-15 08:06:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.11.2014 o 21:12, Smok Eustachy pisze:

    > Bo rzucają kamiorami i wywołują zamęt. I udowodnij, że nie.

    A udowodnij, że nie jesteś pedofilem. Nie umiesz? Ooooo!

  • 10. Data: 2014-11-15 08:07:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.11.2014 o 14:57, Smok Eustachy pisze:

    > Policja zatrzymywała losowo wybranych ludzi i na podstawie niemania
    > powodów pakowała do autobusów.

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że losowo i bez żadnych dowodów?