  • 1. Data: 2014-11-15 01:02:43
    Temat: Spólka bez adresu
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    No nie ma.
    Stary adres wykreślony z krs, nowego nie podano.
    Dokąd kierować korespondencję?
    Tablica ogłoszeń sądu rejestrowego?

  • 2. Data: 2014-11-15 09:08:18
    Temat: Re: Spólka bez adresu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-15 01:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > No nie ma.
    > Stary adres wykreślony z krs, nowego nie podano.
    > Dokąd kierować korespondencję?
    > Tablica ogłoszeń sądu rejestrowego?

    Na ostatni adres.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-11-15 10:45:16
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > No nie ma.
    > Stary adres wykreślony z krs, nowego nie podano.
    > Dokąd kierować korespondencję?
    > Tablica ogłoszeń sądu rejestrowego?
    A co ty naiwnie myślisz, że adres w KRS (rejestsze sądowym) coś daje?
    Weźmy taką STOLARKĘ Wołomin. Jest "[w upadłości]" ale istnieje,
    zarejestrowana , ma zarząd zmieniający się co kilka miesięcy. Czyli forsę
    biorą.
    Kieruję korespondencję pod adres z KRS, a odpowiada mi syndyk, że to nie
    jego robota.
    Bezczelnie, bo według prawa jak korespondencja nie dotyczy forsy (sprawy
    kadrowe), to syndyk ma prawny obowiązek natychmiast przekazać korespondencję
    upadłemu (czyli Stolarce).
    Kieruję drugie pismo z pouczeniem do syndyka, z paragrafem , że ma
    obowiązek przekazać, w środku list do Stolarki.
    Bez odpowiedzi, zwrotka z podpisem panienki o obcym imieniu i nazwisku.
    Znajduję panienkę w internecie - ukrainka.
    Znajduję więc zarząd (przewodniczącego) w internecie.
    Znalazł inną ciepłą posadkę w radzie nadzorczej Wirtualnej Polski (jaki ten
    Kraków mafijny),
    ale w Stolarce figuruje nadal.
    Nie da się do niego wysłać mejla, panienka z WP pszez telefon gada by wysłać
    mejla do jego asystentki, i podaje mejla- ta ma pszekazać, wysyłam, dotąd
    brak odpowiedzi.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 4. Data: 2014-11-15 16:09:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    A na adres jedynego (od pewnego czasu) wspólnika?
    BTW wspólnik posiadający wszystkie udziały to SA, ale przynajmniej ma adres.

    -----

  • 5. Data: 2014-11-15 16:18:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-15 16:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > A na adres jedynego (od pewnego czasu) wspólnika?
    > BTW wspólnik posiadający wszystkie udziały to SA, ale przynajmniej ma adres.
    >

    > -----

    Ale co, masz coś do spółki, czy do wspólnika?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-11-15 16:25:45
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Ja akurat do wspólnika, ale inni może do spółki może do wspólnika, tyle że
    niewiele im przyjdzie ze zwrotki "adresat wyprowadził się", "nie istnieje"
    czy podobnej.
    Adres jest wykreślony z krs (nie nieaktualny, lecz wnioskiem wykreślony, bez
    wskazania nowego).
    Ty wskazujesz wg zasady ostatniego znanego adresu, no ale ostatni adres jest
    nieznany (coś jak N.N.) co łatwo sprawdzić w krs.

    -----

  • 7. Data: 2014-11-15 16:35:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-15 16:25, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Ty wskazujesz wg zasady ostatniego znanego adresu, no ale ostatni adres jest
    > nieznany (coś jak N.N.) co łatwo sprawdzić w krs.

    Co chcesz osiągnąć pismem? Jeśli chcesz, aby było formalnie uznane za
    doręczone, musisz wysłać na ostatni adres spółki z KRSu. A jeśli chcesz
    po prostu kogoś o czymś powiadomić - to robisz to tak, aby dana osoba
    odebrała pismo - list, mail, telefon, napisz na drzwiach itp.

    --
    Liwiusz