  • 1. Data: 2014-11-15 20:21:43
    Temat: Jeśli w RP3 powtarzasz hasło z reklamy kawy skażą cię za terroryzm?! ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    http://www.rmf24.pl/raport-udaremniony-zamach/udarem
    niony-zamach-fakty/news-brunon-kwiecien-chcial-wynal
    ezc-material-wybuchowy,nId,1552467
    | Oskarżony o przygotowywanie zamachu na Sejm Brunon Kwiecień chciał wynaleźć
    | materiał wybuchowy. Mężczyzna budował w piwnicy magazyn na broń i powtarzał
    | hasło z reklamy kawy: "czas na nową rewolucję" - zeznawali świadkowie przed
    | sądem.
    | [...] Opowiadał, że Kwiecień miał plany syntezy związku chemicznego o nazwie
    | heksazyna, którego istnienie teoria przewiduje, ale nikomu nie udało się go
    | uzyskać w warunkach laboratoryjnych poza jedną wzmianką.

    Bo przecież atak terrorystyczny przy użyciu "niezliczonych" _znanych_
    materiałów wybuchowych to nie byłoby to samo, to byłoby pójście na łatwiznę ;-)

    Mnie _na razie_ bawi podejście dziennikarzyn które ze ze słabych _poszlak_
    (góra średnio silnych) w spawie ataku terrorystycznego wydają się robić
    przygniatający dowód.

    --
    A. Filip -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
    Wykształcenie zdobi bogactwo bogatego, a ukrywa nędzę biednego. (Przysłowie