  • 11. Data: 2016-04-29 16:04:16
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 15:58:21 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Zatem nie jest to bełkot prawniczy (bo prawnik tu nie pomoże), tylko co
    > najwyżej urzędniczy.
    A w sąsiednim wątku bełkot komorniczy. co niczego nie zmienia.

  • 12. Data: 2016-04-29 16:05:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 16:04, Kris pisze:
    > A w sąsiednim wątku bełkot komorniczy. co niczego nie zmienia.

    W sąsiednim wątku było bardzo ładne i poprawne pismo od komornika.

    Nie nazywaj bełkotem wszystkiego, czego nie rozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-04-29 16:27:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 16:05:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie nazywaj bełkotem wszystkiego, czego nie rozumiesz.
    Póki co mam prawo do własnego zdania- był tam niezrozumiały bełkot wg mnie. Zresztą
    kilka osób z tej grupy tez ma wątpliwości więc pismo takie jednoznacznie poprawne i
    zrozumiałe nie było.

    Domyśliłeś się już o co chodziło w ładnym i poprawnym piśmie od Burmistrza?

  • 14. Data: 2016-04-29 16:32:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 16:27, Kris pisze:

> [...]
    zrozumiałe nie było.

    > Domyśliłeś się już o co chodziło w ładnym i poprawnym piśmie od Burmistrza?

    Już odpowiedziałem.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-04-29 16:46:23
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 14:38, Kris pisze:
    > Kilka miesięcy temu z UM listem poleconym dostałem takie pismo:
    > https://zapodaj.net/2f3790409c57c.jpg.html
    >
    > Zgadnie ktoś o co chodziło?
    >
    > Ja się dowiedziałem ale musiałem w tym celu wykonać dwa telefony pierwszego dnia i
    3 telefony dnia kolejnego- dopiero wtedy połączono mnie z osobą która wytłumaczyła o
    co chodzi.

    > Za jakiś czas listem poleconym dostałem kolejne jeszcze dłuższe pismo- wstawię
    treść przy okazji

    > Skoro tu pisze to zamknąć mnie nie zamknęli ale sprawa w której wysłali do mnie aż
    dwa pisma(Burmistrz wszczyna postępowanie...) tego się najbardziej wystraszyłem) była
    poważnej wagi zapewne;)
    > Kto zgadnie o co chodziło?

    O to że kończyłeś szkołę specjalną?

    --
    Sonn

  • 16. Data: 2016-04-29 16:48:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 16:44:42 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

    > O to że kończyłeś szkołę specjalną?
    Na podstawie którego fragmentu pisma taki wniosek wysnułeś?

  • 17. Data: 2016-04-29 17:10:20
    Od: m <m...@g...com>

    On 29.04.2016 16:48, Kris wrote:

    > Na podstawie którego fragmentu pisma taki wniosek wysnułeś?

    Nie rozumiem czego nie rozumiesz w tym pismie i jak widzę, nie jestem
    osamotniony.

    p. m.

  • 18. Data: 2016-04-29 17:30:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 17:09:37 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Nie rozumiem czego nie rozumiesz w tym pismie i jak widzę, nie jestem
    > osamotniony.
    To napisz proszę o co chodzi Twoim zdaniem.

  • 19. Data: 2016-04-29 18:11:47
    Od: <8...@6...181147.invalid> (Tom N)

    Kris w
    ups.com>:

    > Złożyłem, nie tego dotyczyło pismo;)

    Nie taką kwotę wpisałeś

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2016-04-29 18:51:57
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 29.04.2016 o 16:46, Sonn pisze:

    > O to że kończyłeś szkołę specjalną?

    Pismo powinno być tak sformułowane, aby nawet osoby po szkole
    specjalnej mogły je zrozumieć - inaczej, to dyskryminacja.
    Ktoś, kto jest niepełnosprawny w takim stopniu, że nie rozumie
    najprostszego przekazu, powinien mieć (lub powinno mu się przydzielić)
    opiekuna.