  • 261. Data: 2021-03-09 04:02:22
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-08, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest sens, ponieważ, jeśli oświadczysz, ze nie ma prawa, dodatkowo
    > policjant nie wskaże, ze jednak ma prawo, to popełnia przestępstwo,
    > przekraczając swoje kompetencje art 231KK. I robi to świadomie,
    > wcześniej mogło mu coś umknąć, ale w momencie, gdy został uświadomiony,
    > miał szanse się wycofać, brnięcie dalej to dla mnie przestępstwo,
    > nagranie jako dowód w sprawie i skarżyć. Jak kilku takich straci część
    > uposażenia, albo wręcz zostanie skazanymi, to się następnym razem
    > zastanowią, czy postępują właściwie.

    Chodzi o to, co potem, bo, że zwrócić uwagę należy to napisałem, ale jak
    brnie dalej to jaki sens dyskusji?

    --
    Marcin

  • 262. Data: 2021-03-09 05:55:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2021 o 21:59, Budzik pisze:

    > Dziwie sie ze ludzie przy takich chorobach zgadzaja sie na teleporade i
    > na tym poprzestaja.

    A co mają zrobić? Wbić się do zamkniętej przychodni i sterroryzować
    lekarza żeby ich zbadał?

    Ten konkretny kumpel załatwił sobie "pozaregulaminowo" (ale bez łapówki)
    tomografię. Nie każdy ma taką możliwość.

    Za te akcje "szczepmy się" jak nie ma szczepionek albo pierdolenie, że
    problem jest z ludzmi bo dzwonią po karetkę jak już oddychac nie mogą,
    zamiast pójść do zamkniętej przychodni to jakbym chuja z rządu, co je
    głosi spotkał bez sopistów, to by w ryja zaliczył. I powinien się
    cieszyć że gołą pięścią bo powinien dostać łomem.

    --
    Shrek

  • 263. Data: 2021-03-09 06:02:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie jest kwestia argumentu, a o to jak sie daną rzecz przedstawia.

    Nie - to jest kwastja argumentu. Tu nastąpiło odwrócenie związku
    przyczynowo skutkowego. Policjant powinien mieć rację (do tego jest
    szkolony, żeby prawo znać i bronić całosci tego prawa, łącznie z
    książeczką o brzydkim tytule na "k") i ma pałę żeby tą rację w razie
    potrzeby wyegzekwować.

    Tłumaczenie kulsona, ze ma rację bo ma pałę świadczy o tym, że ma
    deficyty umysłowe i nie potrafi zrozumieć po co tą pałę dostał do ręki.

    > Zasadnhiczo chcialem tylko wytłumaczyć o co najpewniej chodzi, a nie
    > wspierać bądź nie ten czy inny argument.

    Tegu argumentu nie da się bronić, bo wychodzi że rację ma ten kto
    aktualnie jest w stanie spuścić wpierdol drugiej stronie. Na przykład
    łukaszenka aktualnie ma rację na białorusi. A nasi mu zazdroszczą i
    nieśmiało (na razie) próbują u nas.

    --
    Shrek

  • 264. Data: 2021-03-09 06:27:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 05:55, Shrek pisze:

> [...]
    > głosi spotkał bez sopistów, to by w ryja zaliczył. I powinien się
    > cieszyć że gołą pięścią bo powinien dostać łomem.

    O masz - ciąg dalszy:

    https://www.money.pl/gospodarka/koronawirus-w-polsce
    -minister-zdrowia-apeluje-o-wstrzymanie-planowych-za
    biegow-6616001202674208a.html

    Przecież do kurwy nędzy jakieś szpitale tymczasowe na ten temat mamy. A
    nie wróć - jak mówił religa - burdele. Bo łóżka są, lekarzy nie ma.
    Pojechali...

    I jeszcze chuje będą mówić, że cała ta pandemia to wina julek,
    restauratorów, nie noszących maski na świeżym powietrzu, ludzi nei
    chodzących do zamkniętej przychodni albo ludzi chodzących do zamkniętej
    przychodni żeby zapisać się na szczepionkę której nie ma, kurwa każdego
    tylko nie robiących na pandemii wały polityków. Maseczki z wielkiego
    samolotu się zdematerializowały, na jeszcze większym stadiolnie
    narodowym zostało 20 z niecałych 200 łóżek na 5,5 milionowe województwo
    i wszystko wina nie ich tylko innych, tylko nie kurwa speców ow
    zarządzania epidemią!

    "Zdejmij ten garnitur, kurwa choć się zamienimy!"

    --
    Shrek

  • 267. Data: 2021-03-09 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > jakbym chuja z rządu, co je głosi spotkał bez sopistów, to by w
    > ryja zaliczył. I powinien się cieszyć że gołą pięścią bo powinien

    Nie zrozum mnie zle, to jasne ze nie powinno byc spychologii.
    Ja tylko mowie ze ja bym nie odpuscił. Pojechał do innego lekarza albo
    do szpitala.
    zadzwonił do NFZ ze nie chca mnie przyjac etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 265. Data: 2021-03-09 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > A co mają zrobić? Do "mojej" przychodni można wejść i się
    > zarejestrować a lekarze przyjmują "prawie normalnie". Znam jednak
    > przypadki takich (z przed miesiąca czy dwóch), gdzie drzwi do
    > przychodni sąą zamknięte, a wszystko załatwia się albo
    > telefonicznie, albo przez okienko z... sam nie wiem z kim.
    > Pielęgniarką? Recepcjonistką?

    Na dobry poczatek, jeżeli uwazasz ze musisz sie dostac do lekarza a ten
    nie chce cie przyjac to dzwonisz do NFZ.
    Mozesz tez zmienic lekarza, mozesz pojechac do szpitala.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 266. Data: 2021-03-09 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pudło. Nie chodzi mi o to, ze nie ma wyroków uznających w danej
    > sytuacji legitymowanie za nielegalne z powodu zmiany stanu
    > prawnego. Akurat tu stan prawny od wielu lat się nie zmienia.

    Czyli mozna obywatela legitymować bez powodu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 268. Data: 2021-03-09 08:42:44
    Od: Kviat

    W dniu 09.03.2021 o 06:02, Shrek pisze:

> [...]
    > aktualnie jest w stanie spuścić wpierdol drugiej stronie. Na przykład
    > łukaszenka aktualnie ma rację na białorusi. A nasi mu zazdroszczą i

    Wcale nie tak nieśmiało. Rozkręcają się.
    https://oko.press/naruszenie-nietykalnosci-funkcjona
    riusza-naduzywane/

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 269. Data: 2021-03-09 08:48:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 19:43, Budzik napisał:

    > Podziwiam takie podejscie.
    > U nas oficjalnie 30 tysiecy zmarło na covid, na swiecie to nawet szkoda
    > liczyc a ty to do sezonowego przeziebienia porównujesz.
    > Ja oczywiście rozumeim, ze głupie decyzje polityków spotegowały bałagan
    > ale ten bałagan wział się jednak własnie z covida.

    Nie z covida, a z paniki wywołanej covidem, która jest sztucznie podkręcana

    > Nie widze w tym nic dziwnego, ze lekarze woleli przebadac przyjmowanego
    > na oddział, zamiast brac jak leci ryzykujac zarazenie całego oddziału.
    > Natomiast blokowania karetek nie rozumiem i nikt mi nie wytłumaczy ze
    > inaczej sie nie dało.
    > A ze kilkadziesiat tysiecy dodatkowych hospitalizacji zawala system...
    > Cóz, o tym trzeba było pomyslec w marcu. Wydawało sie ze własnie po to
    > był ten lockdown - zeby był czas na przygotowania.

    system był taki już wcześniej, zobacz w każdym sezonie grypa i zobacz
    nagłówki gazet. Tyle, że wcześniej blokowano dostęp do lekarzy
    rodzinnych, a teraz szpitale. Zresztą jak ktoś złamał rękę/nogę dawniej
    to tez spędzał w poczekalni na Sorze po kilka, a nawet kilkanaście
    godzin... To nic nowego, kiepskie rozwiązania były wczesniej, teraz
    dodano kilka nowych idiotycznych. Bo nie rozumiem, czemu po złamaniu
    musisz udać się do lekarza pierwszego kontaktu albo na SOR, aby dostac
    skierowanie do ortopedy.

    > GUS takie zestawienia robi tyle ze prezentuje je raz na 2 lata.
    > Stad moje zdziwienie ze piszesz o tym jakbys miał dostep.
    > O rozgraniczaniu covid czy covid + coś to nawet nie chce sie
    > dyskutować.
    > No chyba ze mi wyłtmuaczysz, dlaczego smierc na covid zdrowego pacjenta
    > jest lepsza / gorsza niz smierc na covid w polaczeniu np z cukrzyca,
    > czy nadcisnieniem czyli chorobami z którymi bez problemu mozna zyc
    > kolejne kilkadziesiat lat. Przeciez te całe choroby wspolistniejace to
    > był zwykły chwyt marketingowy.

    Ponieważ rzadko przyczyną w tym drugim przypadku jest sam covid. Ba
    często covida tam nie ma, tylko ktos ma test dodatni. Dlatego sami
    lekarze rozgraniczają w dyskusjach te przypadki. I nie jest to żaden
    marketingowy chwyt. Jak pisałem - popytaj lekarzy. Część z nich
    wypowiada się w sieci i mediach pod swoimi nazwiskami. Zresztą część
    doradców rządowych też inaczej mówiła nim dostali rządowe posady, teraz
    mówią jak mają przykazane, choć czasem i tak coś chlapną.

    > Czyli ze w Tajlandii praktycznie nie było zwiekszonej smiertelnosci?
    > W Norwegii ponoc tez w 2020 zmarło mniej ludzi niz w 2019.
    > Czyli dało sie...?

    No dało się. Przyczyny podawane są różne, choć część lekarzy twierdzi,
    że to ze względu na to, że inaczej podchodzi się do pacjenta

    http://zrzeda.pl

  • 270. Data: 2021-03-09 08:57:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 21:29, Robert Tomasik napisał:

    > Czyli jednak nie ustawa o Policji? A już myślałem, ze coś nocą uchwalili
    > i mi umknęło. Ale nie do końca masz racje. Toi, kiedy policjant może
    > legitymować jednak jest w ustawie :-)

    Przecież dałem link ze szkoleniem, co mnie wypytujesz.

    A z ciekawostek prawniczych, sądy coraz więcej przyznają racji cywilom.
    Wychodzi na to, że w obronie własnej (jeśli utrzyma się ta
    interpretacja), przy braku innych okoliczności i przy bezprawnym
    działaniu policjanta, mundur przestanie go chronić:
    https://www.facebook.com/coraab.valkenburg/videos/10
    159068214117453/

    Ciekawe jak jutro potoczy się proces dowodzącego nielegalnymi
    działaniami policjantów z 24.10...

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl