  • 1. Data: 2007-03-21 18:32:53
    Temat: dziś w radiu ...
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Witam,
    dziś w radiu usłyszałem że będą zabierać
    prawo jazdy za alimenty, nie wiem co ma
    jedno z drugim wspólnego ?
    Jak tak dalej pójdzie to niedługo
    Giertych ustanowi nowe prawa fizyki.

    Czy w tym kraju może być normalnie ?

    Jak nie skrobanka i pornografia
    to ilu ojców ma dziecko Anety K.
    ciemno to widzę, oj ciemno ...

    E.

  • 2. Data: 2007-03-21 20:35:49
    Temat: Re: dziś w radiu ...
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Etanol" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > dziś w radiu usłyszałem że będą zabierać
    > prawo jazdy za alimenty,

    A ja słyszałem, że w Moskwie na placu Czerwonym beda rozdawac Wołgi.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 3. Data: 2007-03-21 21:07:06
    Od: Uniegost Myszyński <u...@w...pl>

    Etanol napisał(a):
    > Witam,
    > dziś w radiu usłyszałem że będą zabierać
> [...]
    wykurwiaj

  • 4. Data: 2007-03-22 05:54:15
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Uniegost Myszyński napisał(a):

    > wykurwiaj

    prostak!

  • 5. Data: 2007-03-22 10:49:54
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 19:32:53 +0100, Etanol napisał(a):

    > dziś w radiu usłyszałem że będą zabierać
    > prawo jazdy za alimenty, nie wiem co ma
    > jedno z drugim wspólnego ?

    A musi mieć coś wspólnego?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2007-03-22 11:09:54
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > A musi mieć coś wspólnego?

    ale jaki to ma miec cel i jakie podstawy q temu?
    A jezlei facet zarabia jako keirowca, zabranie prawka skutkuje tym ze
    nigdy kasy nie zobacza

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 7. Data: 2007-03-22 12:39:39
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" > A jezlei facet zarabia jako keirowca, zabranie
    prawka skutkuje tym ze
    > nigdy kasy nie zobacza
    Przecież i teraz kasy za alimenty nie widzą. A mozliwość zatrzymania prawa
    jazdy może zmusić niektórych opornych ojców do uregulowania obowiązków
    alimentacyjnych wobec swoich dzieci.Albo jazda autobusem.
    Zipi

  • 8. Data: 2007-03-22 13:19:52
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Zbyszek ZiPi napisał(a):
    A mozliwość zatrzymania
    > prawa jazdy może zmusić niektórych opornych ojców do uregulowania
    > obowiązków alimentacyjnych wobec swoich dzieci.Albo jazda autobusem.

    A jak prawa jazdy nie ma, to co - może gwizdać na alimenty? No i co
    dalej, jak już prawko straci, i dalej nie płaci? Ja tam bym
    niepłacących w ramach odpracowania* należności zagoniła do zamiatania i
    odśnieżania chodników, albo innych robót, mogą być nikomu
    niepotrzebne;-)

    *odpracowania, bo w końcu ktoś te jego alimenty zapłacić by dziecku
    musiał, taki MOPS np.
    Justyna

  • 9. Data: 2007-03-22 13:41:08
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2007 12:09:54 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > ale jaki to ma miec cel i jakie podstawy q temu?
    > A jezlei facet zarabia jako keirowca, zabranie prawka skutkuje tym ze
    > nigdy kasy nie zobacza

    A jaki ma cel zabieranie komuś papierków z portfela jak
    przejdzie na czerwonym świetle? To też nielogiczne ;-)

    Poza tym jeśli to sama akcja o której kiedyś słyszałem
    to chodzi o tych co nie płacą (więc i nie pracują legalnie
    - bo wtedy by im z automatu ściągnęli chociaż część).
    A jak ktoś pracuje na lewo jako kierowca i nie płaci
    alimentów to sam sobie winien.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 10. Data: 2007-03-22 15:58:48
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2007 13:39:39 +0100, Zbyszek ZiPi napisał(a):

    > mozliwość zatrzymania prawa jazdy może zmusić niektórych opornych ojców
    > do uregulowania obowiązków alimentacyjnych wobec swoich dzieci.
    Racja, niez zabierają jeszcze świadectwa maturalne, patenty żeglarskie (czy
    jak tam się to teraz nazywa) i zaświadczenia o przeszkoleniu stanowiskowym
    bhp. Dlaczego tylko, i właśnie PJ?!

    --
    pozdro
    poreba