  • 21. Data: 2018-04-20 19:30:48
    Temat: Re: Badanie erekcji
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Apr 2018 19:06:21 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A w dzisiejszych czasach, moze naprawde nie jego, nawet jak na
    > jego
    > komputerze zapisane i w internet serwowane ...

    "Posiadanie", lub "władanie". Nie ma znaczenia kto jest ich
    właścicielem.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2018-04-20 19:38:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2018 o 19:06, J.F. pisze:

    > Ale jesli oskarzony mowi, ze te zdjecia, ktorych posiadac nie wolno, to
    > nie sa jego,
    > to wynik badania moze pomoc podjac sadowi decyzje.

    To bardzo źle, bo to czy kogoś jarają 15 latki ma nikły związek z tym
    czy popełnia czyny zabronione z tym związane. To mniej więcej tak jakby
    stwierdzić, że jak się jakiemuś facetowi społodbało 50 twarzy greja, to
    uprawdopodobnia to fakt, że jest gwałcicielem - (normalny to napewno nie
    jest;) A co jak podobał mu się hostel? Albo inne gówno, co się nim
    gimnazjaliści podniecają, który twardszy film obejrzał? Myślozbrodnia na
    razie karana nie jest

    Więc jeszcze raz - jestem, za tym żeby taki dowód przeprowadzić, pod
    warunkiem, że skład sedziowski będzie stanowił grupę kontrolną i w razie
    "pozytywnych" rezultatów pójdzie z oskarżonym do jednej celi:P

    Shrek

  • 23. Data: 2018-04-21 00:58:30
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2018-04-20 o 07:33, Shrek pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/piotr-t-zbadany-przez-biegl
    ych-pokazywali-mu-zdjecia-porno-6242841734276737a

    > "Badanie polega na założeniu na penisa podejrzanego specjalnego krążka i
    > okazywaniu mu zdjęć i filmów pornograficznych z udziałem nieletnich. "
    >

    > Ktoś się kurwa na łby z AZSdziennikiem pozamieniał, czy w nocy
    > przegłosowali, że od jutra Polska to stan umysłu na równi z Rosją?
    >
    > Shrek

    Ty jak zwykle gówno wiesz, ale masz najwięcej do powiedzenia. Podpowiem
    ci, że jest to metoda stosowana od lat. Badanie przeprowadza biegły
    lekarz seksuolog. Materiały są własnością lekarza.
    A teraz przestań pisać i zacznij czytać, bo będziesz zawsze robił za
    grupowego głupka.

  • 24. Data: 2018-04-21 08:07:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2018 o 00:58, grzech pisze:

    > A teraz przestań pisać i zacznij czytać, bo będziesz zawsze robił za
    > grupowego głupka.

    Podasz linka? Bo nie wiem o czym ma świdczyć że komuś staje albo nie. To
    chyba nie jest zakazane?

    Shrek

  • 25. Data: 2018-04-21 09:47:12
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

> [...]
    > seksuolog. Materiały są własnością lekarza.
    > A teraz przestań pisać i zacznij czytać, bo będziesz zawsze robił za

    To, że ktoś ma pszed nazwiskiem lek. albo dr. n. med.
    nie znaczy, że jest normalny, że sam nie jest dewiantem.
    Więcej, w moim odczuciu, te właśnie tytuły pszed nazwiskiem świadczą o
    dewiacji.
    W końcu kto normalny planuje całe życie pszebywać z ludźmi horymi?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 26. Data: 2018-04-24 11:35:22
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Fri, 20 Apr 2018 07:33:21 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    >

    > Ktoś się kurwa na łby z AZSdziennikiem pozamieniał, czy w nocy
    > przegłosowali, że od jutra Polska to stan umysłu na równi z Rosją?

    Przecież to jest metoda śledcza w stylu podtapiania czarownic. To jest tak
    kuriozalne, że nawet nie potrafię skomentować.

    --
    Yakhub

  • 27. Data: 2018-04-24 20:04:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2018 o 11:35, Yakhub pisze:

    > Przecież to jest metoda śledcza w stylu podtapiania czarownic. To jest tak
    > kuriozalne, że nawet nie potrafię skomentować.

    No właśnie - to tak jakby badać czy komuś staje na widok kobiety, a jak
    tak to gwałciciel.

    Jeszcze będziemy odszkodowania płacić...

    Shrek

  • 28. Data: 2018-04-24 21:54:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2018 11:35:22 +0200, Yakhub napisał(a):
    ych-pokazywali-mu-zdjecia-porno-6242841734276737a

    > Przecież to jest metoda śledcza w stylu podtapiania czarownic. To jest tak
    > kuriozalne, że nawet nie potrafię skomentować.

    Staje ci na widok rozebranego faceta ?

    Wiec calkiem niezla metoda :-)

    J.

  • 29. Data: 2018-04-24 22:00:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2018 o 21:54, J.F. pisze:

    > Staje ci na widok rozebranego faceta ?

    W sporej części pornosów rozebrany facet stanowi naturalny element
    sceny. I co? Jak komuś staje oglądając wyczyny łysego z brazzers to
    znaczy że jest pedałem? A nawet jeśli to co z tego?

    > Wiec calkiem niezla metoda :-)

    Zależy na co? Bo sporej częsci tych co im nie staje na widok rozebranego
    faceta staje na widok rozebranej nastolatki.

    Shrek

  • 30. Data: 2018-04-24 23:00:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2018 22:00:48 +0200, Shrek napisał(a):

    > W sporej części pornosów rozebrany facet stanowi naturalny element
    > sceny. I co? Jak komuś staje oglądając wyczyny łysego z brazzers to
    > znaczy że jest pedałem? A nawet jeśli to co z tego?

    To nie biora do wojska :-)
    A jak nie staje - to dodatkowe pol roku za oklamywanie komisji :-)

    > Zależy na co? Bo sporej częsci tych co im nie staje na widok rozebranego
    > faceta staje na widok rozebranej nastolatki.

    No i ta spora czesc moze byc podejrzewana o jej zgwalcenie, a ten
    jeden nie :-)

    J.