    Subject: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <60432d9b$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <hGW0I.88274$M3A7.65114@fx18.ams1>
    <60447ae7$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <7he1I.432019$FfG6.12680@fx03.ams1>
    <6045b53a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <6TB1I.446005$gCM7.366077@fx02.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 9 Mar 2021 05:49:20 +0100

    > A nie, bo jakieś coś z żołnierzami wyklętymi miało się odbyć?

    Ci pod trybunałem, bo pod trybunałem. Barierki i kulsony są tam już na
    stałe.

    No a mnie nie wygląda na zbieg okoliczności.

    > Nie twierdzę, że policja mówi prawdę, a że wygląda to na przypadek.

    A mi nie wygląda, a na dodatek plicja zdementrowała, co tylko potwierdza
    tezę, że za nią łazili.

    > Czyli, że jak babcia Kasia + policjant, to zawsze policjant bo babcia
    > Kasia?

    Tak :P

    Podobnie jak ciarka "po co mi głowa? jem niom" tłumaczy, że psy
    przypadkiem gromadzą się pod domem naczelnika.

    --
    Shrek