  • 71. Data: 2021-03-05 10:59:47
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > I takie torby noszą babcie? Kiedyś to może bym uwierzył, ale
    > obecnie, każda babcia wie co to za torba, a u babć odsetek
    > popierających chyba mały?

    Marcin, widze ze po dyskusji o znaczeniu bałwanka procesy
    relatywizacyjne u ciebie postepuja wykładniczo... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 72. Data: 2021-03-06 00:45:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-05, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Marcin, widze ze po dyskusji o znaczeniu bałwanka procesy
    > relatywizacyjne u ciebie postepuja wykładniczo... ;-)

    Tu to raczej absolutyzm.

    A co do meritum, to skoro takich babć mało, to policja mogła wiedzieć o
    kogo chodzi. Z drugiej strony, nie przekonuje mnie kompletnie to wideo,
    że oni tą bandą za nią łazili.

    --
    Marcin

  • 73. Data: 2021-03-06 00:54:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Tu to raczej absolutyzm.
    >
    > A co do meritum, to skoro takich babć mało, to policja mogła wiedzieć o
    > kogo chodzi. Z drugiej strony, nie przekonuje mnie kompletnie to wideo,
    > że oni tą bandą za nią łazili.

    Czy oni nie maja nadzoru nad sobą? Aż 6-sciu pasozytów łazi sobie gdzie
    chce i robi co chce.

    --
    animka

  • 74. Data: 2021-03-06 02:31:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-05, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Czy oni nie maja nadzoru nad sobą? Aż 6-sciu pasozytów łazi sobie gdzie
    > chce i robi co chce.

    Tam ich stada chodziły. To nie była jedyna taka grupa. Na tej trasie
    przemarszu babci to policjantów było chyba ponad 100.

    --
    Marcin

  • 75. Data: 2021-03-06 06:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > wiedzieć o kogo chodzi. Z drugiej strony, nie przekonuje mnie
    > kompletnie to wideo, że oni tą bandą za nią łazili.

    Zazdroszcze ci ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 76. Data: 2021-03-06 07:22:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co do meritum, to skoro takich babć mało, to policja mogła wiedzieć o
    > kogo chodzi.

    Bo i wiedziała. Powiedzmy, że ogólne ogarnięcie kulsonó jest znacznie
    poniżej średniej krajowej dla stanowisk niefizycznych ale bez przesady.
    Skoro są na wojnie z babcią kasią, to świadczyłoby to już fatalnie o
    policji, gdyby jej nie rozpoznawali jak im w kadr lezie. Od tego oni są,
    żeby "prowokatorów" znać.

    > Z drugiej strony, nie przekonuje mnie kompletnie to wideo,
    > że oni tą bandą za nią łazili.

    Podziwiam twoją wiarę w kulsonów;)

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2021-03-06 08:12:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Skoro są na wojnie z babcią kasią, to świadczyłoby to już fatalnie o
    > policji, gdyby jej nie rozpoznawali jak im w kadr lezie. Od tego oni są,

    Moze i są tak głupi, w sumie w to mogę nawet uwierzyć, ale ten film
    nawet nie tworzy do kupy jakiejś całości. Raz sobie stoją przed sklepem,
    drugi raz idą chodnikiem, mijając zresztą grupki sobie podobnych. Jakbym
    był tą babcią Kasią + jej filmująca obstawa, to bym gdzieś jeszcze
    wlazł, skręcił, przeszedł na drugą stronę ulicy, a tak to trochę mi
    jedzie lekką naciąganiem, żeby nie powiedzieć manipulacją.

    --
    Marcin

  • 78. Data: 2021-03-06 08:22:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moze i są tak głupi, w sumie w to mogę nawet uwierzyć, ale ten film
    > nawet nie tworzy do kupy jakiejś całości. Raz sobie stoją przed sklepem,
    > drugi raz idą chodnikiem, mijając zresztą grupki sobie podobnych.

    Widzałeś ten gdzie stali w warowali przed sklepem gdzie ona kupowała
    drożdzówkę? A potem dziwnym trafem odprowadzili ją do placu na rozdrożu.
    Oczywiście nie da się wykluczyć, ze akurat z tragarzami przechodzili...

> [...]
    > wlazł, skręcił, przeszedł na drugą stronę ulicy, a tak to trochę mi
    > jedzie lekką naciąganiem, żeby nie powiedzieć manipulacją.

    No tak to z tymi kulsonami. Ciągle ich prowokują. Bałwanka ulepią,
    demonstrują w stolicy zamiast w pcimiu. A nie wróć w pcimu to teraz też
    nie wolno...

    --
    Shrek

  • 79. Data: 2021-03-07 01:17:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Tam ich stada chodziły. To nie była jedyna taka grupa. Na tej trasie
    > przemarszu babci to policjantów było chyba ponad 100.

    Za dużo ich. Trzeba ich powywalać, bo tylko gnoją Warszawę.

    --
    animka

  • 80. Data: 2021-03-07 03:14:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Widzałeś ten gdzie stali w warowali przed sklepem gdzie ona kupowała

    Mieli uważać, żeby nie stawać przed spożywczym? :)

    > drożdzówkę? A potem dziwnym trafem odprowadzili ją do placu na rozdrożu.
    > Oczywiście nie da się wykluczyć, ze akurat z tragarzami przechodzili...

    Tam ich tego łaziło od groma. Widać np. podobną grupę wsiadającą do
    suki. Wydaje mi się, że jednak przechodzili z tragarzami.

    > No tak to z tymi kulsonami. Ciągle ich prowokują. Bałwanka ulepią,
    > demonstrują w stolicy zamiast w pcimiu. A nie wróć w pcimu to teraz też
    > nie wolno...

    Mi się natomiast nie podoba robienie tego samego co robią i pisiory i
    kulsony, czyli naciąganie i manipulowanie. Mam nadzieję, że ktoś nie
    wpadł tu na taki pomysł, bo to co >nas< powinno odróżniać bardziej niż
    zadeklarowane sympatie do jakiś politycznych formacji to uczciwość.

    --
    Marcin