  • 21. Data: 2021-03-02 15:08:51
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 14:15, _Master_ pisze:
    > W normalnym kraju taka "babcia" została by raz porządnie spałowana i
    > odechciałoby się jej rozrabiać.
    > Ale PiS nie ma jaj.

    Za zakup drożdzówki?

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2021-03-02 15:11:19
    Temat: Re: A policja ma gdzieś nowe obostrzenia antywirusowe...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 15:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co więcej już w drzwiach każdego robią Piłatem ;-)

    Że co? Widać za mało bywam, bo nie skumałem.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-03-02 15:16:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pytanie jest ważniejsze: O co kurwa babci chodzi? ;-)

  • 24. Data: 2021-03-02 15:17:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ej Szrek Szrek, umył byś kiedyś te łapska...

    -----

  • 25. Data: 2021-03-02 15:29:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Już ona dobrze wie za co? ;-)

  • 26. Data: 2021-03-02 15:30:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2021 o 15:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ej Szrek Szrek, umył byś kiedyś te łapska...

    A... Sorry nie było pytania;)

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-03-02 15:35:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Mar 2021 14:58:40 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ostatnio pfn wypuściła klip, gdzie 11 letni mati obalił
    > "imperium zła".

    To nie jest jedyna z jego herkulesowych prac:
    https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/63/a1/5b7c09de7202
    d_o,size,933x0,q,70,h,b0d706.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2021-03-02 15:55:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeszcze lepiej wymyślili w WSA: nie masz dostępu do akt w ogóle (zamknięta w pisdu
    czytelnia).
    Pytanie, czy sędziów WSA nie p0woływało P0?

    -----
    > prezesi wykombnowali, że jawność rozpraw polega na tym, że nie wpuszcza się
    świadków a najczęściej i stron

  • 29. Data: 2021-03-02 15:57:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To przecież nie ja...
    ;-)

    -----

  • 30. Data: 2021-03-02 17:09:47
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-03-2021 o 14:58, ąćęłńóśźż napisał:
    > Mnie do placówki oświatowej już drugi dzień nie chcieli wpuścić.
    > Tzn. grzecznie w wejściu obdarowali jednorazówką.
    > A że oświata biedna, to na drugi dzień już nie chciałem tej darowizny na
    > moją rzecz.
    > Niebonie "rozporządzenieborozporządzenie" "chirurgicznalubzfiltrem".
    > Muszę coś wymyśleć, bo w sumie się lubimy.
    > Maskę na komin (kłopot, bo uszy pod kominem)?
    > Komin na maskę?
    > Przebieranie w drzwiach to strata czasu (ja tylko na chwilę).

    A na jakiej podstawie prawnej? Bo nawet wg nielegalnego rozporządzenia,
    masz "maseczki" bez definicji. A maseczka, to albo zdrobnienie, albo
    rózne kosmetyczne zabawki.

    --
    http://zrzeda.pl