  • 1. Data: 2004-04-19 09:45:02
    Temat: Alimenty.
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    czy ojciec twierdzacy przed sadem, ze nie ma pracy i nie moze jej znalezc
    bedzie zwolniony ze swiadczenia alimentow na dwojke swoich dzieci?
    czy jest jakies dostepne orzecznictwo w takiej sprawie (ze musi placic lub,
    ze nie musi placic) na ktore sie mozna powolac?

  • 2. Data: 2004-04-19 09:50:36
    Temat: Re: Alimenty.
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lub,
    > ze nie musi placic) na ktore sie mozna powolac?

    z doświadczenia wiem, że sąd może cipowedzieć: "jest pan młody i zdrowy,
    więc może pan sobie znaleźć pracę i płacic alimenty".....
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-04-19 09:56:17
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > z doświadczenia wiem, że sąd może cipowedzieć: "jest pan młody i zdrowy,
    > więc może pan sobie znaleźć pracę i płacic alimenty".....
    > pozdrawiam

    moze wiele powiedziec ale czy zasadzil alimenty w tej sprawie?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-19 10:20:38
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > moze wiele powiedziec ale czy zasadzil alimenty w tej sprawie?

    wielokrotnie tak sie zdarzylo
    IMHO calkiem slusznie

    pozdro
    xmarcel

  • 5. Data: 2004-04-19 11:22:12
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > wielokrotnie tak sie zdarzylo
    > IMHO calkiem slusznie
    To niech sąd mu znajdzie pracę :((

    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-04-19 11:32:52
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To niech sąd mu znajdzie pracę :((

    to juz OT, ale krotko wyjasnie swoje poglady
    w naszym watku jest wyraznie mowa o "mlodym i zdrowym", a ja w tej
    grupie, poza niektorymi rejonami, prawdziwego bezrobocia niewidze

    pozdro
    xmarcel

  • 7. Data: 2004-04-19 11:35:00
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > wielokrotnie tak sie zdarzylo
    > IMHO calkiem slusznie

    dzieki. ale czy moze sa jakies konkretne wyroki? ja pomagam matce dziecka a
    domyslam sie, ze zostalem posadzony, iz to ja jestem tym uchylajacym sie
    ojcem.

  • 8. Data: 2004-04-19 11:45:19
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > dzieki. ale czy moze sa jakies konkretne wyroki?

    oczywiscie, wystarczy przejzec archiwum grupy

    ja pomagam matce dziecka a
    > domyslam sie, ze zostalem posadzony, iz to ja jestem tym uchylajacym
    sie
    > ojcem.

    jezeli masz podstawy o posadzenie matki dziecka o nieuczciwosc to
    pieniazki przekazuj jej w taki sposob, aby pozniej mozna bylo to
    udowodnic. np przelewem albo przekazam, ew osobiscie ale za
    pokwitowaniem

    pozdro
    xmarcel

  • 9. Data: 2004-04-19 11:59:11
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

> [...]
    > pieniazki przekazuj jej w taki sposob, aby pozniej mozna bylo to
    > udowodnic. np przelewem albo przekazam, ew osobiscie ale za
    dzieki ale intencje moje sa inne.
    ojciec zdrowy, w sile wieku i nie chce placic matce alimentow na 2-ke swoich
    dzieci.
    tlumaczy to tym, ze jest bezrobotny i ma tylko 900 zl na swoje utrzymanie.
    nie ma wiec mowy aby placil.
    szukam sygnatur akt, gdzie mimio takich tlumaczen zasadzono alimenty.
    teraz jest to chyba jasne. oczekuje konkretow. pozostale odpowiedzi typu
    imho mnie nie interesuja ze zrozumialych przyczyn.
    dzieki za zrozumienie.

  • 10. Data: 2004-04-19 12:06:01
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > dzieki. ale czy moze sa jakies konkretne wyroki? ja pomagam matce dziecka
    > domyslam sie, ze zostalem posadzony, iz to ja jestem tym uchylajacym sie
    > ojcem.
    W sprawie mojej przyjaciółki (sprawa analogiczna) sędzina zasądziła alimenty
    od bezrobotnego ojca dziecka i to chyba nie najmniejsze (400 zł)
    uzasadniając, iż bierze pod uwagę nie jego aktualne zarobki, ale MOŻLIWOŚCI
    ZAROBKOWANIA.
    Kaliope

    a tak zupełnie OT - to nie wiesz, czy jesteś ojcem? (babska ciekawość:-)