  • 1. Data: 2004-04-19 09:16:02
    Temat: stawki vat i akt notarialny po 1 maja
    Od: "lukasz" <r...@p...fm>

    Witam! MAm pytanko jedno do ludzi bardziej obeznanych z tematem:

    Kupiłem mieszkanie z garażem (nowe). Akt notarialny na samo mieszkanie
    podpisałem już a za garaż bede osobno podpisywał. Jaki wat doliczą mi gdy
    bede robił to po 1 maja (naliczenie stawki wat za udział w gruncie)? Jeśli
    22% to dlaczego? jak już zapłaciłem za garaż jakieś 7 miesięcy temu (koszt
    udziału w gruncie pokryty został przecież w całości - vat był/jest jeszcze
    0%)?
    dzieki
    lukasz