  • 1. Data: 2004-04-19 09:11:43
    Temat: Raio Internetowe
    Od: "Losiek" <l...@c...net.pl>

    IWtam
    Cyz moze ktos mi wytlumaczyc jak wyglada sprawa radia internertowego?
    Firma w ktorej pracuje jest dostawca usług internetowych.
    Czy radio Internetowe jesli ktos nie czerpie z niego korzysci jest legalne a
    jesli nie to czy do nas moze sie ktos dowalic ze jakis abonent zalozyl sobie
    takowe?
    Bede wdzieczny zq wyjasnienia
    Pozdrawiam
    Losiek

  • 2. Data: 2004-04-19 09:22:47
    Temat: Re: Raio Internetowe
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

[...]

    chodzi o radio typu megastacja.net ?

    Tu ograniczen nie ma.

    Ty przeciez nie nadajesz :) kto chce wchodzi po prostu na Twoj serwer i
    wtedy moze Cie posluchac :)

    P.

  • 3. Data: 2004-04-19 09:26:12
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Losiek" <l...@c...net.pl> napisał w wiadomości

    kazde radio internetowe ma okreslona ilosc userow ktorzy w tym samym czasie
    moze byc podlaczonych, placisz ryczaltem za kax liczbe, za np 250 userow
    placisz okolo 400pln zaiksowi i mozesz puszczac muzyke jaka chcesz, jesli
    bedzie bez muzyki, wtedy nic nie placisz

  • 4. Data: 2004-04-19 11:10:50
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

[...]
    :
    :

    winampowe radia tez?

    a ile ZAIKSowi trzeba placic?

    P.

  • 5. Data: 2004-04-19 13:09:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości

    > winampowe radia tez?

    radio internetowe to radio internetowe, jakiego softu uzywasz do jego
    sluchania lub nadawania nie ma znaczenia, chodzi o nosnik czyli internet

    ewentualnie jesli masz zamiar kozystac z platnego softu to, musisz zaplacic,
    soft winampa do radia jest o ile wiem darmowy jak i sam winamp

    > a ile ZAIKSowi trzeba placic?

    toc pisalem ;)
    zalezy to od "targetu" czyli od max ilosci userow, jesli max ograniczysz do
    250, wtedy placisz okolo 400pln miesiecznie (to wiem bo sie dowiadywalem),
    im wiecej uzytkownikow tym wiecej placisz, ale nie znam dokladnych cen,
    musial bys sie dowiedziec u zrodla

  • 6. Data: 2004-04-19 17:10:34
    Temat: [ot] Re: Raio Internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 19. kwietnia 2004 11:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Losiek:

    > IWtam
    > Cyz moze ktos mi wytlumaczyc jak wyglada sprawa radia internertowego?

    Ja się podepnę bardziej technicznie -- gdzie można znaleźć takie radia do
    posłuchania? Jest gdzieś jakaś wuwa ze spisem?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-04-19 18:51:18
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

[...]

    no to ciekawe kiedy sie megastacji "do dupy" dobiora

  • 8. Data: 2004-04-19 18:52:15
    Temat: Re: [ot] Re: Raio Internetowe
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Ja się podepnę bardziej technicznie -- gdzie można znaleźć takie radia do
    : posłuchania? Jest gdzieś jakaś wuwa ze spisem?

    np www.megastacja.net

    a w ogole to wejdz na strone winampa tam masz link do bazy z takimi
    radiami, sa ich setki, tysiace ..

    :
    :

  • 9. Data: 2004-04-20 05:51:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > no to ciekawe kiedy sie megastacji "do dupy" dobiora

    a skad wiesz ze oni nie placa?

  • 10. Data: 2004-04-20 09:18:34
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : > no to ciekawe kiedy sie megastacji "do dupy" dobiora
    :
    : a skad wiesz ze oni nie placa?
    :

    no nie sadze, poniewaz nigdy w audycjach nie "zebrali" o wsparcie finansowe
    w tym celu, tylko i wylacznie
    na serwer, a serwer w porownaiu z tym to male piwko.