  • 1. Data: 2002-12-19 10:37:50
    Temat: Akademik
    Od: "Przem" <p...@w...pl>

    Witam,

    na forum pokoju (u mnie w pracy) powstal spor
    czy policjanci moga dokonac czynnosci sluzbowych na
    terenie akademinka??
    Np w wyniku zgloszenia kradziezy,
    poscigu,
    interwencji itp
    czy musza uzyskac na to jakas specjalna zgode

    z gory dzieki
    i pozdrawiam
    Przem

  • 2. Data: 2002-12-19 10:42:36
    Temat: Re: Akademik
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 19 Dec 2002 11:37:50 +0100, Przem napisał/napisała:
> [...]
    > poscigu,
    > interwencji itp
    > czy musza uzyskac na to jakas specjalna zgode

    glowy nie dam,ale czy czasem akademiki nie sa terenem uczelni ?
    Tam sa inne sluzby i to inaczej sie rozgrywa..

    --
    * "Zakochany kundel" * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2002-12-19 15:31:32
    Od: Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl>

    Papik wrote:

    > glowy nie dam,ale czy czasem akademiki nie sa terenem
    > uczelni ? Tam sa inne sluzby i to inaczej sie rozgrywa..

    Z tego co pamiętam to muszą mieć zgodę rektora. Wyjątkiem
    jest sytuacja zagrożenia zdrowia lub życia. Ale też głowy
    nie daję bo DzU nie mam przed sobą.

    --
    Markiz de Vonvanfon

  • 4. Data: 2002-12-19 21:06:52
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości

    > glowy nie dam,ale czy czasem akademiki nie sa terenem uczelni ?
    > Tam sa inne sluzby i to inaczej sie rozgrywa..

    Jakie służby zajmują się przestępstwami na terenie uczelni?
    Czyżby uczelnia była koszarami albo ambasadą?
    A może studenci mają jakiś immunitet?

  • 5. Data: 2002-12-19 22:15:30
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcyś napisa_(a):

    > Jakie służby zajmują się przestępstwami na terenie uczelni?
    > Czyżby uczelnia była koszarami albo ambasadą?
    > A może studenci mają jakiś immunitet?

    art.178 ustawy o szkolnictwie wyższym

    KG

  • 6. Data: 2002-12-19 23:41:25
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 19 Dec 2002 22:06:52 +0100, Marcyś napisał/napisała:
    > Jakie służby zajmują się przestępstwami na terenie uczelni?

    Straz uczelniana, na PW sa panowie w zielonych mundurkach, nie zobaczysz ani
    jednego policjanta.

    > Czyżby uczelnia była koszarami albo ambasadą?

    Mniej wiecej ale na innych zasadach (z tego co obserowalem)

    > A może studenci mają jakiś immunitet?

    Bez przesady..

  • 7. Data: 2002-12-19 23:43:53
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 19 Dec 2002 23:15:30 +0100, Kamil Golaszewski napisał/napisała:
    > art.178 ustawy o szkolnictwie wyższym

    o dziekuje :)
    "Organy porządku i bezpieczeństwa publicznego
    mogą wkroczyć na teren uczelni tylko na wezwanie Rektora"...

  • 8. Data: 2002-12-19 23:51:08
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Papik napisa_(a):

    > o dziekuje :)
    > "Organy porządku i bezpieczeństwa publicznego
    > mogą wkroczyć na teren uczelni tylko na wezwanie Rektora"...

    ale teren uczelni ustala rektor, czy jakoś tak..

    KG

  • 9. Data: 2002-12-20 18:00:20
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 20 Dec 2002 00:51:08 +0100, Kamil Golaszewski napisał/napisała:
    > ale teren uczelni ustala rektor, czy jakoś tak..

    I chcesz mi opwiedziec,ze akademiki nie naleza do uczelni (chodzi o teren)
    :)