  • 1. Data: 2002-12-19 07:44:37
    Temat: TBS
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Jak to wlasciwie jest z TBS'ami, czy babcia mieszkajaca w budynkach TBS'u,
    moze zameldowac wnuczke, jesli nie ma wykupionego mieszkania na wlasnosc ?!

  • 2. Data: 2002-12-19 19:36:02
    Temat: Re: TBS
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Filip 'Kafarov napisa_(a):

    > Jak to wlasciwie jest z TBS'ami, czy babcia mieszkajaca w budynkach TBS'u,
    > moze zameldowac wnuczke, jesli nie ma wykupionego mieszkania na wlasnosc ?!

    Zameldowanie jest potwierdzeniem stanu faktycznego - zamieszkiwania a
    nie prawa do lokalu. Pytanie powinno raczej brzmieć czy wnuczka może tam
    zamieszkać?

    KG

  • 3. Data: 2002-12-19 19:37:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Czytałem ostatnio, że Trybunał Konstytucyjny zniósł obowiązek uzyskania
    zgody właściciela lokalu na zameldowanie. Wnuczka się może sama zameldować,
    tyle, że nie rodzi to żadnego prawa do pobytu w mieszkaniu.

  • 4. Data: 2002-12-20 17:11:16
    Temat: Odp: TBS
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@w...pl.nospam> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atthi0$4ft$...@n...tpi.pl...
> [...]
    zameldować,
    > tyle, że nie rodzi to żadnego prawa do pobytu w mieszkaniu.

    no i wlasnie o to chodzilo, dzieki bardzo za odpowiedz.

    pozdrowka