  • 71. Data: 2006-04-02 13:40:44
    Temat: Re: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Zbigniew B.* wypowiedziała
    te słowa:

    > Jasne. Jeszcze mi "zapodaj" link do jakiegoś filmu np. o psach
    > kuloodpornych.

    Kurdę, mam ściągnięte coś takiego, nie powiem Ci skąd... Rzecz opiera
    się na tym, że pies wyskakuje na uzbrojonego bandziora z zaskoczenia
    (facet nie spodziewa się, że służby wspierają się psem), z tego
    wszystkiego nie daje rady nawet machnąć spluwą.
    Podpowiem Ci, że film był z Francji a pies to owczarek belgijski
    Malinois, jak sobie pogóglasz o tej rasie to może oczy Ci się otworzą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 72. Data: 2006-04-02 13:59:43
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 02.04.2006 scream <n...@p...pl> napisał/a:

    > Dałem Ci link do filmu, gdzie na średniej wielkości psa niezbyt dobrze
    > działa paralizator, który dorosłego człowieka powala na 15-20 minut.

    Nie. Tam nie widać niczego takiego - po prostu NIE WIDAĆ, czy wspomniany
    "kolega" tego psa trafił tym paralizatorem. I czy to w ogóle był
    paralizator - a jeśli tak, to jaki właściwie... tam nie widać żadnych
    szczegółów.

    Jedyne, co dobrze widać, to to, że pies ucieka ze wszystkich sił. :]

    > Obejrzałeś go, czego jeszcze oczekujesz?

    Czegoś wiarygodnego.

    > Po prostu Twoje argumentu upadły

    Nie argumenty - tylko ręce mi opadły na widok takiego "argumentu".

    > i są liche - co zresztą większość w tym wątku zauważyła. A po tym co tutaj
    > wypisujesz wnioskuję, z psami widocznie miałeś tylko taki kontakt, że
    > widziałeś je na ryskunku w elementarzu, jak byłeś w podstawówce...

    Jak masz mi podsuwać takie "dowody" na poparcie swoich fantazji - to dajże
    sobie spokój.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 73. Data: 2006-04-02 14:04:42
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 02.04.2006 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

> [...]
    > (facet nie spodziewa się, że służby wspierają się psem), z tego
    > wszystkiego nie daje rady nawet machnąć spluwą.

    Aha. No tak - sytuacja analogiczna do tej, od opisu której zaczął się
    niniejszy wątek. Niezwykle podobna, w rzeczy samej. :]

    > Podpowiem Ci, że film był z Francji a pies to owczarek belgijski
    > Malinois, jak sobie pogóglasz o tej rasie to może oczy Ci się otworzą.

    No zerknąłem - widzę, że jakaś kolejna rasa akurat dla krasnali z wybrakowanym
    ego. Tych wszystkich sprawiających sobie pitbulle, amstaffy itp.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 74. Data: 2006-04-02 14:08:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

> [...]

    > No zerknąłem - widzę, że jakaś kolejna rasa akurat dla krasnali z
    > wybrakowanym ego. Tych wszystkich sprawiających sobie pitbulle,

    Doprawdy, otworzyłeś mi wreszcie oczy, o wielki znawco psów.
    Ponieważ jednak nie widzi mi się zajmowanie Twoją motywacją (czy płynie
    z obaw czy z kompleksów innej natury) - pożegnam Cię staropolskim EOT.

  • 75. Data: 2006-04-02 14:16:45
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 02.04.2006 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > Doprawdy, otworzyłeś mi wreszcie oczy, o wielki znawco psów.

    Bardziej "znawco psiarzy", niż psów. :]

    > Ponieważ jednak nie widzi mi się zajmowanie Twoją motywacją (czy płynie
    > z obaw czy z kompleksów innej natury) - pożegnam Cię staropolskim EOT.

    A cześć... ;)
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 76. Data: 2006-04-02 16:24:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to poradziłem Ci, co kupić; o resztę zapytaj sprzedawcy. W każdym razie
    > możesz być pewna, że piesek, stosownie potraktowany odpowiednią porcją gazu
    > (lub ultradźwięków - zapytaj sprzedawcy, co lepiej...) prędko przyswoi sobie
    > - wbrew temu, co kol. Pyra Ci wmawia - skojarzenie: "podejście do tej strony
    > ogrodzenia może być bardzo nieprzyjemne".

    oj dziecko byc sie zdziwil gdybys mojego psiaka w ten sposob potraktowal.

    P.

  • 77. Data: 2006-04-02 16:31:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    bhg napisał(a):
    > Zbigniew B. <Z...@...co.komu.do.tego> napisał(a):
    >
    > tylko otwarcie
    >

    > Głupstwa wygadujesz. Po pierwsze, to jest forum prawnicze więc nie dziw się
    > ze w pierwszej kolejności doradza się postępowanie ugodowe z właścicielem.
    > Natomiast jeśli wszelkie mozliwości dogadania się zawiodą, to najlepszym
    > sposobem będzie coś bardzo niezgodnego z prawem ale za to dającego 100%
    > skuteczności - rzucić psu przez płot, tak zeby nikt nie widział kiełbaskę
    > nafaszerowną trucizną. To dużo lepszy sposób niż te bzdury z "tresurą".

    spier.. z takimi radami, mialem styk z psiakiem (owczarek kaukaski)
    ktory w cierpieniach umieral bo takiemu kutasowi jak Ty nie podobal sie
    sam fakt ze ktos za ogrodzeniem przebywa.
    Oby ktos ciebie nafaszerowal takim gownem bys jaknajszybciej podzielil
    los psiaka ktory w podpobny sposob zginal .. za twoja genialna rada.

    P.

  • 78. Data: 2006-04-02 16:33:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    s...@t...pl napisał(a):

> [...]
    > drugiej strony domu sąsiada (nie wiedziałam o tym,myślałam,że go nie ma).
    > W pewnym momencie zobaczyłam może w odległości pól metra przed sobą psa
    > warczącego,ujadającego.Stanęłam jak "wryta",nie dałam rady się ruszyć i pewnie
    > to mnie uratowało,a po kilku sekundach w pobliżu szły dzieci wracające z
    > pobliskiej szkoły,pies słysząc je rzucił się w ich stronę,ku drugiemu
    > ogrodzeniu,ja uciekłam.
    > Przez około 20 lat mieszkając z rodzicami coddziennie miałam stycznośc z psami
    > (mój ojciec był ich miłośnikiem:) i dotąd nie bałam się psów...

    daj mu kilka razy kielbaske i sie czasem przyjaznei usmiechnij to
    zamiast warczec zacznie cie traktowac jak przyjaciela.
    To samo z dzieciakami.

    P.

  • 79. Data: 2006-04-02 16:39:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Idź do sąsiada, powiedz że się boisz i że chcesz płot. Jak Ci dorzuci
    > połowę to się ciesz, jak nie dorzuci to powiedz mu że wybudujesz płot i
    > wybuduj sama.

    ludzie problemy robia .. a nie mozna obok jego plotu )kilka cm dalej)
    wybudowac swojego wiekszego ? na to zgody chyba nie potrzeba :)

  • 80. Data: 2006-04-02 16:52:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 2 Apr 2006 13:59:43 +0000 (UTC), Zbigniew B. napisał(a):

    > Jak masz mi podsuwać takie "dowody" na poparcie swoich fantazji - to dajże
    > sobie spokój.

    W takim razie nie wiem już jak Cię przekonać, skoro film nie jest dla
    Ciebie żadnym dowodem. Ja tam widze wyraźnie co sie dzieje.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl