  • 81. Data: 2006-04-02 16:54:53
    Temat: Re: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 2 Apr 2006 13:33:37 +0000 (UTC), Zbigniew B. napisał(a):

    > Na tym filmiku w ogóle nie widać, czego właściwie użył ten policjant, i czy
    > użył tego czegoś celnie.

    Nie widać czy użył tego czegoś celnie? A pies upadł na ziemię ot tak sobie,
    zaczął się trząść też dla zabawy i ujada/piszczy bo mu się tak podoba?

    > Widać jedynie, że wymierzył w stronę psa coś, co
    > wygląda na pistolet.

    To jest właśnie taser.

    > Głos komentatorki każe wierzyć, że "jego kolega użył
    > teasera - ale pies..." itd. Może i tak było - może nie.

    No fakt, widzisz co sie dzieje, komentator wyjaśnia sytuację, ale może tak
    było a może nie. Jak zobaczysz na własne oczy podobną sytuację to też
    będzie, że "może tak było a może nie", bo przecież mogłeś być w stresie i
    mogło Ci się zdawać, itp. Daj sobie siana z dalszą dyskusją :)

    > Tak czy owak - psa przegnali.

    Tego konkretnego tak, ale wcale nie musiał uciec - mógł dalej atakować.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 82. Data: 2006-04-02 17:51:04
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 02.04.2006 scream <n...@p...pl> napisał/a:

    > W takim razie nie wiem już jak Cię przekonać, skoro film nie jest dla
    > Ciebie żadnym dowodem. Ja tam widze wyraźnie co sie dzieje.

    Zrozumże: nie wiadomo, czego właściwie użyto (jakie napięcie toto dawało,
    jakim ładunkiem "poczęstowało" pieska), a przede wszystkim to nie wiadomo,
    czy "strzał" został oddany celnie, tj. czy pies został trafiony
    bezpośrednio "końcówką", czy może tylko go lekko "popieścił" drut (na chwilę
    dotknął, albo w ogóle nie dotknął) ciągnący się z tasera.

    Ty faktycznie potrafisz to wszystko ustalić na podstawie tego filmiku?
    Ja - nie.

    Generalnie, to oddziaływanie czy to prądu, czy to jakichkolwiek chemikaliów
    szacuje się w odniesieniu do masy ciała. Nic Ci to nie mówi?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 83. Data: 2006-04-02 17:57:52
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 02.04.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > daj mu kilka razy kielbaske i sie czasem przyjaznei usmiechnij to
    > zamiast warczec zacznie cie traktowac jak przyjaciela.
    > To samo z dzieciakami.

    ...a najlepiej, to go pogłaszcz. :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 84. Data: 2006-04-02 17:59:02
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    pl> napisał/a:

    > oj dziecko byc sie zdziwil gdybys mojego psiaka w ten sposob potraktowal.

    Podaj adres.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 85. Data: 2006-04-02 20:54:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > Podaj adres.

    Przeciez podał: 193.189.116.16
    :)

  • 86. Data: 2006-04-03 11:50:57
    Temat: Re: [OT] Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Zbigniew B. wrote:

    > Inni już zademonstrowali - choćby ci policjanci.

    > Nie będąc psem, nie posiadam pyska - nie wiem, jak Ty.
    Masz racje, stań pysk w morde.

    MZ

  • 87. Data: 2006-04-03 12:25:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > ...a najlepiej, to go pogłaszcz. :]

    moge sie zalozyc o kaze pieniadze ze jak pies zaufa to max po miesiacyu
    bedzie mogla glaskac ile dusza zapragnie.
    P.

  • 88. Data: 2006-04-04 12:36:34
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 03.04.2006 Marcin Żyła <m...@m...com> napisał/a:

    > Masz racje, stań pysk w morde.

    Jak to mówi znane powiedzonko: "Żyła, nie żyła - byle w d... była!" :)
    --
    pozdrowienia

    Z.