  • 1. Data: 2006-03-31 10:17:12
    Temat: Czy można darować synowi dom zastawiony na hipotekę?
    Od: "Paweł" <r...@n...wp.pl>

    Witam. Czy mogę aktem darowizny przekazać synowi dom, na który spłacam
    kredyt hipoteczny? Chodzi o to aby syn był właścicielem domu. Kredyt będę
    dalej spłacał ja. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-03-31 11:24:26
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    > Witam. Czy mogę aktem darowizny przekazać synowi dom, na który spłacam
    > kredyt hipoteczny?

    możesz... bo hipoteka dotyczy domu a nie osoby - tyle że bank się może na to
    nie zgodzić

  • 3. Data: 2006-03-31 14:17:05
    Od: "Paweł" <r...@n...wp.pl>

    > możesz... bo hipoteka dotyczy domu a nie osoby - tyle że bank się może na
    > to nie zgodzić

    A jest sposób na to, żeby to załatwić z bankiem? Tak jak pisałem raty będą
    spłacane cały czas. Chodzi tylko o to, żeby dom był własnością syna.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-03-31 14:27:52
    Od: "Paweł" <r...@n...wp.pl>

    Dzięki wielkie. Rozmawiałem z doradcą finansowym i już wiem jak to zrobic.
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 5. Data: 2006-03-31 14:49:45
    Od: "adam .........................." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    a czy to samo mozna zrobić w przypadku hipoteki przymusowej?

  • 6. Data: 2006-03-31 18:31:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    B L [###m...@...mail.pl.###] napisał:
    > możesz... bo hipoteka dotyczy domu a nie osoby - tyle że bank się
    może
    > na to nie zgodzić

    A na jakiej podstawie bank może się zgodzić lub nie? Śmiem twierdzić,
    że nawet nie będzie wiedział,. On ma zastaw na hipotece i przecież
    będzie go miał dalej.

  • 7. Data: 2006-04-02 12:52:38
    Od: "Paweł" <r...@n...wp.pl>

    > A na jakiej podstawie bank może się zgodzić lub nie? Śmiem twierdzić,
    > że nawet nie będzie wiedział,. On ma zastaw na hipotece i przecież
    > będzie go miał dalej.

    Dzięki:)