  • 91. Data: 2010-09-12 12:52:52
    Temat: Re: Adres IP
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6if5i$89v$1@inews.gazeta.pl Adam <a...@i...pl>
    pisze:

    > Jeszcze nie zauważyłes, ze gość trolluje?
    Nowy idiota?

    --
    Jotte

  • 92. Data: 2010-09-12 13:47:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-12 14:50, Użytkownik Jotte napisał:

    > Postaraj się też - może kiedyś ci się uda.

    Staram sie nie błyszczeć tak jak tacy jak ty.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2010-09-12 14:03:01
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    >W wiadomości news:i6if5i$89v$1@inews.gazeta.pl Adam <a...@i...pl>

    > Nowy idiota?

    Nie sądzę, raczej udajesz takiego trollując.
    PLONK

    A.

  • 94. Data: 2010-09-12 19:03:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6imke$1s6$1@inews.gazeta.pl Adam <a...@i...pl>
    pisze:

    > Nie sądzę, raczej udajesz takiego trollując.
    To tylko prostacka gwara netowej gówniarzerii. Bez znaczenia. Zaś ja robię
    co mi się podoba, i twoja opinię mam, w .... - wiesz gdzie.
    Byłem tylko ciekaw czy jesteś nowym durniem na grupie, czy wcześniej cię
    przeoczyłem.

    > PLONK
    Jednak native-kretyn...

    --
    Jotte

  • 95. Data: 2010-09-12 19:05:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6ilmd$fn6$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Staram sie nie błyszczeć tak jak tacy jak ty.
    Marna instancja sofizmatu.
    Nie musisz starać się nie błyszczeć w jakikolwiek sposób.
    Samo ci wyjdzie.

    --
    Jotte

  • 96. Data: 2010-09-12 19:54:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-12 21:05, Użytkownik Jotte napisał:

    > Marna instancja sofizmatu.
    > Nie musisz starać się nie błyszczeć w jakikolwiek sposób.
    > Samo ci wyjdzie.

    Nie muszę i nie błyszczę na razie to takie błyszczenie tobie wychodzi.
    Ale raczej nie samo, wyraźnie się o to strasz wypisując ro
    co wypisujesz. Co dziwniejsze sprawiasz wrażenie jakby cię to
    cieszyło. :-)

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2010-09-12 20:09:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6jb5d$i6m$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > nie błyszczę
    To fakt.

    > Co dziwniejsze sprawiasz wrażenie jakby cię to cieszyło. :-)
    Stary, to taka zabawa tylko.
    Coraz mniej okazji znajduję na tej grupie do rzeczowej rozmowy i dojrzałej,
    sensownej polemiki (choćby i ostrej).
    Większość osobników zwraca większą uwagę na formę, niż na treść. A
    jednocześnie tolerowany jest udział debili lekceważących elementarne zasady
    językowe (na bądź co bądź humanistycznej grupie). No to się zabawiam,
    prowokuję, obserwuję, nie bierz przesadnie do siebie i bez obrazy.
    Ta grupa to było kiedyś MZ naprawdę bardzo wartościowe źródło wiedzy, a
    teraz...

    --
    Jotte

  • 98. Data: 2010-09-13 06:12:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 10 Sep 2010 13:13:27 +0200,
    Bartosz <l...@a...pl> screamed:

    > Widze kolega nie zna się na systemach informatycznych więc wybaczam
    > niewiedzę i proszę sobie uzupełnić.
    > Mając czyjeś IP publiczne często można wydobyć wszystkie dane osobowe
    > łącznie z adresem o danej osobie.

    A jeszcze częściej nie.

    > INFORMATYK

    Tzw. "drukarkowy"?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 08:11:43 user up 12559 days, 20:06, 1 user, load average: 0.63, 0.38, 0.27 ]

    Poszerzaj swoje horyzonty - wyburz dom z naprzeciwka.

  • 99. Data: 2010-09-13 06:34:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Art.23.1.4 ustawy.

    Ten artykuł mówi dlaczego w ogóle mi wolno przetwarzać te dane osobowe.

    Ja pytam o zgłoszenie bazy danych do giodo...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 100. Data: 2010-09-13 07:03:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-12 22:09, Użytkownik Jotte napisał:

> [...]
    > zasady językowe (na bądź co bądź humanistycznej grupie). No to się
    > zabawiam, prowokuję, obserwuję, nie bierz przesadnie do siebie i bez

    Po prostu ty i tobie podobni ściągnęliście grupę do poziomu swoich
    wypowiedzi.

    > Ta grupa to było kiedyś MZ naprawdę bardzo wartościowe źródło wiedzy, a
    > teraz...

    A teraz jest wizytówką takich jak ty. Narzekających na brak
    merytorycznych wypowiedzi i bardzo pilnujących aby samemu nic
    merytorycznego nie napisać.