  • 1. Data: 2010-09-10 11:56:10
    Temat: Matka chce wyrzucić syna z domu za...
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    46-letni Michał Krysztofiak z ul. Abramowskiego jest pierwszą osobą w
    Łodzi eksmitowaną z mieszkania nie za długi czy awantury, ale za to,
    że... oglądał filmy pornograficzne. Pozew złożyła jego własna matka, z
    którą mieszka. Sąd podzielił jej zdanie i mężczyzna lada dzień zostanie
    zmuszony do wyprowadzki - informuje gazeta "Exspress Ilustrowany".
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Matka-chce-wy
    rzucic-syna-z-domu-za...-ogladanie-porno,wid,1265441
    7,wiadomosc.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-09-10 12:18:59
    Temat: Re: Matka chce wyrzucić syna z domu za...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *animka* napisał(-a):

> [...]
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Matka-chce-wy
    rzucic-syna-z-domu-za...-ogladanie-porno,wid,1265441

    "Sąd Rejonowy zbadał sprawę. Potwierdził, że kobieta wielokrotnie
    skarżyła się na syna zarówno do administracji jak i na policji, m.in. na
    oglądanie przez niego filmów pornograficznych"
    Tak więc coś jest na rzeczy. Nie tylko brzydkie filmy, ale jeszcze coś,
    co zostało w artykule przemilczane, a czego matka już nie zdzierżyła.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-09-10 13:34:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 10-09-2010 13:56, animka pisze:
> [...]
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Matka-chce-wy
    rzucic-syna-z-domu-za...-ogladanie-porno,wid,1265441

    Facet ma 46 lat!!!
    Nie napisali żeby inwalidy czy inny dotknięty przez los.
    Ot, podstarzały maminsynek który starej matce życie zatruwa (nie piszą
    czym jeszcze, ale pornusy są "m.in" wiec aniołek to to nie jest).

    To chyba najwyższy czas się już wyprowadzić na swoje, zwłaszcza, że
    gmina mu to "swoje" zapewni.

    Tak zdrowiej dla obojga - dla synusia zwłaszcza.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2010-09-10 21:08:20
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > ale jeszcze coś,

    Moze sie onanizowal na korytarzu...

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-09-12 17:02:54
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Pomijam pobudki tego 46-latka ale niech mnie ktoś poprawi oglądanie
    pornografi nie jest w polsce karalne?

    Darek.

  • 6. Data: 2010-09-12 17:32:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    darek638 napisal:
    > Pomijam pobudki tego 46-latka ale niech mnie ktoś poprawi oglądanie
    > pornografi nie jest w polsce karalne?

    O ile nie zmusza do tego innych osób/domowników.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek