  • 221. Data: 2010-09-27 12:18:36
    Temat: Re: Adres IP
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Skoro tak twierdzisz.
    > I pochwal się gdzie i dla kogo je ściągasz że masz taką
    > wiedzę ?

    .. a szczerze to ... nie widzę różnicy

  • 222. Data: 2010-09-27 12:25:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    >... Co do spraw czasu - ustawa nie wspomina
    > nic o dożywotnim przywiązaniu osoby do danych. Nawet nazwisko mozna
    > zmienić,
    > nie mówiąc o adresie czy zawodzie. Tylko PESEL towarzyszy nam od urodzenia
    > aż do końca, a nawet po wieki wieków... ;-)

    Jak zmienisz płeć to chyba i pesel musi się zmienić

  • 223. Data: 2010-09-27 12:30:59
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > A masz jakiś pomysł na liczbę pojedynczą rzeczownika "nożyczki"? :-)

    Chyba .. nożyczka :-)

    Co Ty właściwie masz do "dana" ? Że nie ma w słowniku ?

  • 224. Data: 2010-09-27 12:33:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jakoś język musi to rozwiązać. To my rządzimy językiem, a nie on nami.
    > Niby nie ma liczby pojedynczej od spodni, czy nożyczek, ale umiemy
    > powiedzieć jedna para spodni, jedne nożyczki. Skoro dana może występować w
    > jednej sztuce, to trzeba to zacząć nazywać.
    >
    > A z faktu, że słowniki uważają to za żargon informatyczny oznacza tylko
    > tyle, że u informatyków zaszła potrzeba zsinglowania danych ;)

    Ostatnio "anulację" wymyślili.

  • 225. Data: 2010-09-27 13:06:35
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał:

    > Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > Chyba .. nożyczka :-)

    Albo nożyczek. Taki malutki nożyk ;-)

    > Co Ty właściwie masz do "dana"?

    Właściwie nie mam - ani do danej, ani do danego.

    > ? Że nie ma w słowniku ?

    Jest, http://so.pwn.pl/lista.php?co=dana. np:
    Dana zostanie dziś dana smokowi na pożarcie.

    Krystian

  • 226. Data: 2010-09-27 13:15:59
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał:

    > Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > Jak zmienisz płeć

    A broń Cię Panie Boże!

    > to chyba i pesel musi się zmienić

    Tak, i ZTCP jeżeli przy adopcji zmieniany jest akt urodzenia - wtedy też nadawany
    jest nowy.
    Ale w znakomitej większości przypadków towarzyszy nam in Pesula Pesulorum. ;-)

    Krystian