  • 101. Data: 2010-09-13 07:15:20
    Temat: Re: Adres IP
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rezydent" <r...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:op.vivzsyp0pnzqs0@acer-8249472990...

    > czyli każdy hosting, osiedlowy admin internetu, właściciele forum (jest
    > ich tysiące!) którzy do rejestracji zbieraja adresy, nazwiska, imiona itd
    > i adres IP mogą powiązać z konkretną osobą...

    nie prawda jest jakoby, dany wpis moga powiazac co najwyzej, przy dobrych
    wiatrach z konkretnym adresem, mieszkaniem, komputerem, ale juz nie z osoba

  • 102. Data: 2010-09-13 07:17:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Z faktu ciągłego wzrostu ilości fotoradarów.

    a na co to ma byc dowod

    > To że jakiś mały procent populacji potrafi to obejść nie
    > wpływa znacząco na statystykę przychodów z tych fotoradarów.

    aby byl przychod, to musi byc zdjecie kierowcy, jesli go nie ma, to
    wlasciciel co najwyzej dokona oplaty za nieskazanie, a i to tylko jak go
    zapyta o to policja, bo jak go zapyta straz, to wysyla ich na drzewo, a oni
    pokornie musza sie tam udac

  • 103. Data: 2010-09-13 07:19:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    l...

    > Ale tu nie chodzi o "dane osoby piszącej tekst". Chodzi o dane osobowe
    > jakieś tam osoby (np. właściciela łącza, serwera).

    no jak dla mnie w calej paranoi o danych osobowych to wlasnie chodzi o
    mozliwosc ustalenia konkretnego zywego czlowieka, a nie dane same w sobie

  • 104. Data: 2010-09-13 07:20:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 09:19:49 +0200, szerszen napisał(a):

    > no jak dla mnie w calej paranoi o danych osobowych to wlasnie chodzi o
    > mozliwosc ustalenia konkretnego zywego czlowieka, a nie dane same w
    > sobie

    Mówimy o danych konkretnej osoby, a nie wyimaginowane dane wyimaginowanej
    osoby.

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 105. Data: 2010-09-13 07:21:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 09:15:20 +0200, szerszen napisał(a):

    > nie prawda jest jakoby, dany wpis moga powiazac co najwyzej, przy
    > dobrych wiatrach z konkretnym adresem, mieszkaniem, komputerem, ale juz
    > nie z osoba

    Z osobą, która jest abonentem, mieszkańcem danego mieszkania. To nie są
    dane osobowe?

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 106. Data: 2010-09-13 07:22:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A jak sie ma statyczny adres IP do adresu zamieszkania???

    to zalezy

  • 107. Data: 2010-09-13 07:27:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    ie...

    > ja bym zadzwonil, ale ja to truskawki cukrem... ;)

    i co, z tego zadzwonienia wydobedziesz adres i dane personalne? ;)

    tak wiem ze przy odpowiednim podejsciu i glupocie/naiwnosci z drugiej strony
    sie da :)

  • 108. Data: 2010-09-13 07:27:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1009101803170.836@quad...

    > Ale mi się nie zgadza zupełnie co innego - mam rozumieć, że
    > operator jest *zobowiązany* do *ujawniania* danych osobowych
    > każdemu kto tego zażąda??

    tez mnie to zastanawia, ale tutaj pewnie dziennikarzyna dal ciala

  • 109. Data: 2010-09-13 08:36:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-13 09:17, Użytkownik szerszen napisał:

    > a na co to ma byc dowod

    Na dochodowość tych urządzeń,pośrednio na ich wzrastającą ilość.

> [...]
    > wlasciciel co najwyzej dokona oplaty za nieskazanie, a i to tylko jak go
    > zapyta o to policja, bo jak go zapyta straz, to wysyla ich na drzewo, a

    Sugerujesz że mandat za niewskazanie używającego pojazdu nie będzie
    już przychodem w odróżnieniu od mandatem za przekroczenie który
    przychodem będzie ?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2010-09-13 09:05:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisa?(a):

    > Z osobą, która jest abonentem, mieszkańcem danego mieszkania. To nie są
    > dane osobowe?

    Abonent nie musi być mieszkańcem... ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...