  • 1. Data: 2004-05-13 19:00:32
    Temat: zus i firma
    Od: "pioklo" <p...@s...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie bo ja sie na tych przepisac nie znam.
    Pracuje na pol etatu u pracodawcy i oprocz tego mam osobna mala firme.
    Wlascicielem firmy na papierze nie bylem ja lecz inna osoba.Czy jezeli
    "przepisze" firme teraz na siebie to bede placil tylko skladke zdrowotna te
    sto pare zlotych czy cos wiecej ?. Wiem ze jezeli pracuje sie na caly etat
    to palci sie tylko dodatkowa zdrowotna.Ale jak jest w przypadku pracy na pol
    etatu nie wiem.

    Dzieki za odpowiedz !

    pozdrawiam
    Piotr Kloc

  • 2. Data: 2004-05-13 19:14:57
    Temat: Re: zus i firma
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > to palci sie tylko dodatkowa zdrowotna.Ale jak jest w przypadku pracy na

    To nie etat o tym decyduje a kwota, którą zarabiasz. Jeżeli zarabiasz
    conajmniej 824 zł to płacisz tylko zdrowotne. Jeżeli mniej to wszystko,
    czyli ok. 690 zł za kwiecień.

    --
    Pawełj