  • 1. Data: 2004-05-13 18:24:16
    Temat: Umowa o pracę - pomocy
    Od: "Iwonka" <i...@w...pl>

    Witam serdecznie wszystkich
    i zarazem proszę o pomoc. Jeśli jest ktoś na grupie, komu mogłabym zadać na
    priva parę pytań dotyczących sformułowania nieco niejasnych dla mnie zapisów
    w umowie o pracę oraz w dokumentach jej towarzyszących (weksel gwarancyjny,
    deklaracja wekslowa, umowa o odpowiedzialności materialnej), byłabym bardzo
    wdzięczna, gdyby się do mnie odezwał. Bardzo potrzebuję tej pomocy.
    Z góry wielkie dzięki.
    Pozdrawiam
    Iwona

  • 2. Data: 2004-05-13 20:49:24
    Temat: Re: Umowa o pracę - pomocy
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

    ok przeslij na priva

    m...@p...fm

  • 3. Data: 2004-05-14 05:56:50
    Od: Hanna<a...@w...pl>

    Iwono, przeslij mi na priv. te umowy, chętnie je przeanalizuję i
    wyjaśnię co z nich dla Ciebie wynika.Pzdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-05-15 06:19:45
    Od: "Iwonka" <i...@w...pl>

    Dziękuję za pomoc, dokumenty już przesłałam na priva. Pozdrawiam.
    Iwona

  • 5. Data: 2004-05-15 06:19:58
    Od: "Iwonka" <i...@w...pl>