  • 1. Data: 2002-01-06 11:08:12
    Temat: zawiadomienie o zlozeniu pisma sadowego
    Od: p...@i...pl (Pisar)

    1.Czy nieodbieranie "przesylki" o zlozeniu pisma sadowego /Sad Rodzinny/
    dostarczanej przez woznego sadowego moze miec jakies konsekwencje ?
    Przypuszczam ,ze chodzi o podwyzszenie wysoksci alimentow.
    2.Jak uchronic się przed podwyzszeniem wyskosci alimentow ?
    3.Jakie sensowne argumenty przedstawic ?
    --
    kontakt prosze na priva: p...@i...pl

    Dziekuję :)

  • 2. Data: 2002-01-06 11:23:14
    Temat: Re: zawiadomienie o zlozeniu pisma sadowego
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pisar" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2.Jak uchronic się przed podwyzszeniem wyskosci alimentow ?
    > 3.Jakie sensowne argumenty przedstawic ?

    1. przesyłka po odleżeniu 7 dni wróci do sądu a sąd uzna że została doręczona.

    2,3-samemu zapłacić więcej jeśli się ma możliwości.Skoro ma się dzieci to należy je
    utrzymywać na podobnym poziomie co siebie,

  • 3. Data: 2002-01-06 13:31:25
    Od: "Sqra" <A...@w...pl>

> [...]

    2,3-samemu zapłacić więcej jeśli się ma możliwości.Skoro ma się dzieci to
    należy je utrzymywać na podobnym poziomie co siebie,

    oczywiscie ....
    zawsze trzeba placic wiecej wtedy kiedy mamusia dzieci sobie tego zyczy ....

    co to znaczy podobny poziom ???
    jesli ciagne do dna , to tez mam tak obnizyc alimenty zeby dzieci
    utrzymywane byly na podobnym pozomie ???

    sqra

  • 4. Data: 2002-01-06 18:06:01
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > 1.Czy nieodbieranie "przesylki" o zlozeniu pisma sadowego /Sad Rodzinny/
    > dostarczanej przez woznego sadowego moze miec jakies konsekwencje ?

    Tak - Sąd uzna zawiadomienie za doręczone.

    > Przypuszczam ,ze chodzi o podwyzszenie wysoksci alimentow.
    > 2.Jak uchronic się przed podwyzszeniem wyskosci alimentow ?

    Stawić się w sądzie i wykazać że nie ma się na to środków - jeśli będziesz
    unikał go to Sąd da wiarę temu co pisze strona powodowa i zasądzi tak jak w
    pozwie.

    > 3.Jakie sensowne argumenty przedstawic ?

    Zaświadczenie o zarobkach i spis własnych wydatków ew. inne osoby na
    utrzymaniu.

    Marcin.

  • 5. Data: 2002-01-06 19:12:26
    Od: p...@i...pl (Pisar)

    Sprawa jest nieco skomplikowana...

    Sprawa o alimenty byla ugodowa - zgodzilem sie i sad przyznal 250zl z
    zarobkow ok 1300 zl netto.
    Pieniadze placilem "do raczki", ale nie bralem pokwitowan
    Teraz przez komornika place 400 zl bo musze splacic "dlug" ok 2400 zl -
    na taka kwote nie mam udokumentowanych wplat.
    Teraz prawdopodobnie matka mojej corki zażada podwyzszenia...
    Jakie argumenty uzyc w Sadzie Rodzinnym?

    Mam dokument z banku,ze po upowaznieniu matki mojej corki do konta
    na ktorym gromadzilem pieniadze dla dziecka
    konto zostalo"oczyszczone z 1700 zl...
    Dziecko zyje na poziomie wyzszym niz ja, matka wyprowadzila sie do swoich
    rodzicow / maja dom/ zostawiajac mnie z zadluzonym mieszkniem,
    przedszkolem itp...
    Zarabiam dalej tyle samo.
    Jedyny knyf to , ze jej matka jest prawnikiem...

    --
    dziekuje i pozdrav
    Pisar

    www.pisar.cjb.net - " swiat jest taki, bo takimi myslami go widzimy"