    From: "Sqra" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawiadomienie o zlozeniu pisma sadowego
    Date: Sun, 6 Jan 2002 14:31:25 +0100

    > 1.Czy nieodbieranie "przesylki" o zlozeniu pisma sadowego /Sad Rodzinny/
    > dostarczanej przez woznego sadowego moze miec jakies konsekwencje ?
    > Przypuszczam ,ze chodzi o podwyzszenie wysoksci alimentow.
    > 2.Jak uchronic się przed podwyzszeniem wyskosci alimentow ?
    > 3.Jakie sensowne argumenty przedstawic ?
    > --
    > kontakt prosze na priva: p...@i...pl
    >
    > Dziekuję :)

    1. przesyłka po odleżeniu 7 dni wróci do sądu a sąd uzna że została
    doręczona.

    2,3-samemu zapłacić więcej jeśli się ma możliwości.Skoro ma się dzieci to
    należy je utrzymywać na podobnym poziomie co siebie,

    oczywiscie ....
    zawsze trzeba placic wiecej wtedy kiedy mamusia dzieci sobie tego zyczy ....

    co to znaczy podobny poziom ???
    jesli ciagne do dna , to tez mam tak obnizyc alimenty zeby dzieci
    utrzymywane byly na podobnym pozomie ???

    sqra