    From: p...@i...pl (Pisar)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawiadomienie o zlozeniu pisma sadowego
    Date: Sun, 6 Jan 2002 20:12:26 +0100

    Sprawa jest nieco skomplikowana...

    Sprawa o alimenty byla ugodowa - zgodzilem sie i sad przyznal 250zl z
    zarobkow ok 1300 zl netto.
    Pieniadze placilem "do raczki", ale nie bralem pokwitowan
    Teraz przez komornika place 400 zl bo musze splacic "dlug" ok 2400 zl -
    na taka kwote nie mam udokumentowanych wplat.
    Teraz prawdopodobnie matka mojej corki zażada podwyzszenia...
    Jakie argumenty uzyc w Sadzie Rodzinnym?

    Mam dokument z banku,ze po upowaznieniu matki mojej corki do konta
    na ktorym gromadzilem pieniadze dla dziecka
    konto zostalo"oczyszczone z 1700 zl...
    Dziecko zyje na poziomie wyzszym niz ja, matka wyprowadzila sie do swoich
    rodzicow / maja dom/ zostawiajac mnie z zadluzonym mieszkniem,
    przedszkolem itp...
    Zarabiam dalej tyle samo.
    Jedyny knyf to , ze jej matka jest prawnikiem...

    --
    dziekuje i pozdrav
    Pisar

    www.pisar.cjb.net - " swiat jest taki, bo takimi myslami go widzimy"