  • 11. Data: 2021-07-16 18:30:58
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-16-lipca-2021 o 17:14, Kviat pisze:
    > Po czym się poznaje czy dany obraz jest święty?

    Po tym że ktoś go uważa za święty.

    Tak samo jak Murzyn nazwany Murzynem uważa że został obrażony.

    Tak samo jak baba z brodą nazwana chłopem uważa że została obrażona...

    Tylko tyle i aż tyle.

    To zdrowie to chyba Tobie bardzo potrzebne ;-)

  • 12. Data: 2021-07-16 18:41:25
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2021 o 18:30, _Master_ pisze:

    > Po tym że ktoś go uważa za święty.
    >
    > Tak samo jak Murzyn nazwany Murzynem uważa że został obrażony.
    >
    > Tak samo jak baba z brodą nazwana chłopem uważa że została obrażona...

    Ale numer!
    Właśnie odezwałem się do takiego osobnika: "Dzień dobry pani", a tu
    widzę, że spod maseczki wystają mu fragmenty brody!
    To musiał palant robić sobie koński ogon?!
    Przeprosiłem, ale i tak mnie zmylił.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 13. Data: 2021-07-16 21:53:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.07.2021 o 15:44, Olin pisze:

    > I co? Przyszli policjanci i zarekwirowali te obrazki?

    Wtedy Policja jeszcze tak sprawnie nie działała i nic nie zarekwirowali,
    tym bardziej, że to była reklama w formie dużej naklejki na witrynie
    lombardu. Musieliby całą szybę wymontować, nie uszkadzając "obraźliwego"
    obrazka, co trochę kłopotliwe jest.
    Ale z tego co pamiętam, to były naciski różnych gremiów, włącznie z
    jakąś tam gminą żydowską i chłop w końcu zdjął tą reklamę dla świętego
    spokoju.

    > Sprawa była o obrazę uczuć religijnych?

    A jaka to różnica? Teraz każde uczucia są cenne i można je obrazić.

  • 14. Data: 2021-07-17 00:34:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-16, _Master_ <M...@...pl> wrote:
> [...]
    85dzem&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgt_aP2O
    fxAhVy-SoKHfYnA0kQ_AUIBigB&biw=1325&bih=628

    > Skoro to może być antysemityzmem
    >
    > to z całą pewnością goła baba na "świętym obrazie" TEŻ OBRAŻA

    No to Maryja z cycem ma chyba przechlapane.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2021-07-17 08:10:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to Maryja z cycem ma chyba przechlapane.

    Czy w aloalo pokazali w końcu jak wyglądała upadła madonna z wielkim cycem?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-07-17 08:42:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czy w aloalo pokazali w końcu jak wyglądała upadła madonna z wielkim cycem?

    Tak:
    https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/15000-boobie-p
    rize-fallen-madonna-13673641

    Na ebayu reprodukcje w przystępniejszych cenach:
    https://www.ebay.co.uk/itm/323651830953

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2021-07-17 08:54:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak:
    > https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/15000-boobie-p
    rize-fallen-madonna-13673641

    Etam. Widzę że te wielkie cyce to tylko reklama była;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-07-17 08:59:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    rize-fallen-madonna-13673641

    > Etam. Widzę że te wielkie cyce to tylko reklama była;)

    Inne wtedy czasy były. Wszystkiego brakowało. Poza tym Gruber mógł jak
    widać wcisnąć.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2021-07-17 09:40:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    >>> https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/15000-boobie-p
    rize-fallen-madonna-13673641

    > Inne wtedy czasy były. Wszystkiego brakowało. Poza tym Gruber mógł jak
    > widać wcisnąć.

    A gruber to nie lubił przypadkiem takich zupełnie bez cycków? Choć w
    sumie rene jakieś tam posiadał;)

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-07-17 10:37:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Po tym że ktoś go uważa za święty.

    https://cdn.wiocha.pl/images/c/f/cfcf07cce149444b27a
    5360486f3a30e.jpg

    Czy jak właściciel takiego muru go odnowi, pomaluje czy coś, to
    przyjdzie po niego milicja?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr