eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzony towar w paczceuszkodzony towar w paczce
  • Data: 2007-11-07 19:54:53
    Temat: uszkodzony towar w paczce
    Od: "Carpiediem" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam

    mam do grupowiczów pytanie a właściwie problem, mianowicie jakies 3 tyg temu
    zakupiłem sprzet AGD ( lodówke, kuchenke itd ) - wszystko do nowego domu.
    Sprzedawca dostarczył towar. Po ok 2 tyg. rozpakowałem cały sprzęt i okazało
    się, że jeden przedmiot jest uszkodzony - dokładnie chodzi o blat do
    kuchenki elektrycznej. Blat okazał się pękniety w dwóch miejscach. Zapytacie
    zapewne dlaczego nie sprawdziłem przy dostawie - no cóż, powód jest banalny,
    czekałem na ukończenie wykonanie kuchni pod wymiar. Nie chciałem otwierać
    blatu, aby nie porysować, zakurzyc itd - wiadomo jak to jest czy wprowadzce.
    Zgłosiłem problem do punktu zakupu- ale z racji nieobecnosci kierownika
    sklepu nie otrzymałem wiadomości co dalej...

    W związku tym mam pytanie, czy w powyższej sytuacji mam prawo rościć
    jakiekolwiek prawo do wymiany towaru (koszt towaru 1350zł), czy też nie mam
    zanych podstaw aby upominac sie o nowy towar. Rozumiem ze popełniłem błąd
    nie sprawdzając towaru przy odbiorze, ale sprzedawca też popełnił ten sam
    błąd- przyjął uszkodzony towar i mi go sprzedał...

    Co w tej kwestii można zrobić?

    Pozdrawiam

    Dariusz Mamczura


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1