eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzony towar w paczceuszkodzony towar w paczce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "Carpiediem" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uszkodzony towar w paczce
    Date: Wed, 7 Nov 2007 20:54:53 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <fgt5gl$lsa$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: acxd225.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1194465626 22410 83.11.161.225 (7 Nov 2007 20:00:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Nov 2007 20:00:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:496318
    [ ukryj nagłówki ]

    witam

    mam do grupowiczów pytanie a właściwie problem, mianowicie jakies 3 tyg temu
    zakupiłem sprzet AGD ( lodówke, kuchenke itd ) - wszystko do nowego domu.
    Sprzedawca dostarczył towar. Po ok 2 tyg. rozpakowałem cały sprzęt i okazało
    się, że jeden przedmiot jest uszkodzony - dokładnie chodzi o blat do
    kuchenki elektrycznej. Blat okazał się pękniety w dwóch miejscach. Zapytacie
    zapewne dlaczego nie sprawdziłem przy dostawie - no cóż, powód jest banalny,
    czekałem na ukończenie wykonanie kuchni pod wymiar. Nie chciałem otwierać
    blatu, aby nie porysować, zakurzyc itd - wiadomo jak to jest czy wprowadzce.
    Zgłosiłem problem do punktu zakupu- ale z racji nieobecnosci kierownika
    sklepu nie otrzymałem wiadomości co dalej...

    W związku tym mam pytanie, czy w powyższej sytuacji mam prawo rościć
    jakiekolwiek prawo do wymiany towaru (koszt towaru 1350zł), czy też nie mam
    zanych podstaw aby upominac sie o nowy towar. Rozumiem ze popełniłem błąd
    nie sprawdzając towaru przy odbiorze, ale sprzedawca też popełnił ten sam
    błąd- przyjął uszkodzony towar i mi go sprzedał...

    Co w tej kwestii można zrobić?

    Pozdrawiam

    Dariusz Mamczura


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1