  • Data: 2013-07-07 13:58:02
    Temat: [ustawa śmieciowa] - pytanie.
    Od: ensfmx <e...@m...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Na dniach otrzymałem pismo od Spółdzielni Mieszkaniowej z informacją o
    zmianie czynszu (zmianie uległa stawka za wywóz odpadów komunalnych).
    Wcześniej zadeklarowałem się, że będę śmieci segregował. Do tego momentu
    jest O.K.

    Jednak do tej pory nie ma odpowiednich pojemników do segregacji owych
    śmieci.

    Pytanie brzmi: czy płacić nową stawkę za odpady czy pozostać przy starej
    do momentu, aż pojawią się odpowiednie pojemniki?