  • Data: 2013-07-07 16:42:59
    Temat: Re: [ustawa śmieciowa] - pytanie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail e...@m...eu.org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Witam.
    >
    > Na dniach otrzymałem pismo od Spółdzielni Mieszkaniowej z informacją o
    > zmianie czynszu (zmianie uległa stawka za wywóz odpadów komunalnych).
    > Wcześniej zadeklarowałem się, że będę śmieci segregował. Do tego momentu
    > jest O.K.
    >
    > Jednak do tej pory nie ma odpowiednich pojemników do segregacji owych
    > śmieci.
    >
    > Pytanie brzmi: czy płacić nową stawkę za odpady czy pozostać przy starej
    > do momentu, aż pojawią się odpowiednie pojemniki?

    Ja bym podszedł do problemu tak:
    - skoro zadeklarowałes segregowanie, to segregujesz zgodnie z wymogami
    spółdzielni
    - skoro spóldzielnia postawiła 1 rodziaj smietników to zaczy ze wymaga
    segregowania na "smieci normalne" (czyli masz odsegregować tylko takie
    rzeczy których do smieci wyrzucac nie wolno takie jak leki, gruz, baterie
    itp)
    - skoro segregujesz :) to płacisz jak za segregowane
    - no chyba ze kłóci sie to z twoim ekologicznym podejsciem i segregujesz
    tak czy siak to wyrzucasz tam gdzie dotychczas (u mnie tez tak jest, ze
    jszzcze nie zmieniono pojemników, wiec wrzucam nadal segregowane do
    dzwonów.)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'