eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › upowaznienie w jednoosobowej firmie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-01-03 17:02:39
    Temat: upowaznienie w jednoosobowej firmie
    Od: <v...@g...pl>

    witam...
    mam taka sprawe, w jednoosobowej firmie dzialajacej na zasadzie wpisu do
    ewidencji dzialalnosci gospodarczej musimy czesc kompetencji papierkowych
    oddac pracownikowi.. w jaki sposob to zrobic? chodzi o to, zeby pracownik
    mogl podpisywac protokoly z negocjacji, dokumenty przekazania etc.
    czy wystarczy zwykle upowaznienie napisane przez wlasciciela firmy? czy musi
    byc notarialne? czy musi byc to pelnomocnictwo?
    veil


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1