-
1. Data: 2007-01-03 17:02:39
Temat: upowaznienie w jednoosobowej firmie
Od: <v...@g...pl>
witam...
mam taka sprawe, w jednoosobowej firmie dzialajacej na zasadzie wpisu do
ewidencji dzialalnosci gospodarczej musimy czesc kompetencji papierkowych
oddac pracownikowi.. w jaki sposob to zrobic? chodzi o to, zeby pracownik
mogl podpisywac protokoly z negocjacji, dokumenty przekazania etc.
czy wystarczy zwykle upowaznienie napisane przez wlasciciela firmy? czy musi
byc notarialne? czy musi byc to pelnomocnictwo?
veil
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?