  • 1. Data: 2007-01-03 14:54:22
    Temat: czy możliwa jest kasacja?
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    Sąd pracy. Kwota sporna (odszkodowanie za bezprawne wypowiedzenie) - kwota
    poniżej 10.000 zł. 1 instancja wygrana przez powoda, sprawa w sądzie
    okręgowym po wniesieniu apelacji również wygrana przez powoda. Dzwonię dziś
    do sekretariatu czemu nie przyszedł wyrok na co oni że 2 miesiące czekają na
    ewentualną kasację wyroku. Nie jestem prawnikiem, niemniej pisząc pozew
    powiedziano mi, że ponieważ kwota sporu jest poniżej pułapu 10.000 zł sprawa
    skonczy się maxymalnie na 2 instancji. Dlaczego więc sąd zwleka? A może
    wprowadzono mnie w błąd?

  • 2. Data: 2007-01-05 19:57:20
    Temat: Re: czy możliwa jest kasacja?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CiepliX napisał(a):

    > A może wprowadzono mnie w błąd?

    Albo coś źle zrozumiałeś.
    Tytuł wykonawczy powinni ci jako powodowi pracownikowi wysłać
    niezależnie od tego czy kasacja przysługuje czy nie. Poczytaj sobie
    art. 477 [6] §1 i §3 kpc.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 3. Data: 2007-01-06 13:39:35
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

> [...]
    > Tytuł wykonawczy powinni ci jako powodowi pracownikowi wysłać
    > niezależnie od tego czy kasacja przysługuje czy nie. Poczytaj sobie

    A jak wygląda sprawa z samą możliwością kasacji wyroku przy kwocie poniżej
    10.000 zł?
    Dzięku za odpowiedź :)