  • 1. Data: 2004-09-09 15:34:50
    Temat: umorzenie długów
    Od: "Jurek" <l...@w...pl>

    Mam pytanie słyszałem ,że istnieje (po wejściu do uni) anulowanie
    wszelkich długów wystarczy złożyć wniosek do sądu o bankructwo i
    wyzbycia się wszelkich swoich dóbr i można zacząć życie od nowa bardzo
    proszę o jakąkolwiek informacje na ten temat.
    Pozdrawiam i z góry dziękuje za informacje

  • 2. Data: 2004-09-09 16:37:28
    Temat: Re: umorzenie długów
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Jurek wrote:

> [...]
    > wyzbycia się wszelkich swoich dóbr i można zacząć życie od nowa bardzo
    > proszę o jakąkolwiek informacje na ten temat.

    Źle słyszałeś
    Jeśli prowadziłeś działalność gospodarczą, to polecam lekturę prawa
    upadłościowego.
    A jeśli nie - płać...

    KG

  • 3. Data: 2004-09-09 18:54:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2004 17:34:50 +0200, Jurek naskrobał(a):

> [...]
    > wyzbycia się wszelkich swoich dóbr i można zacząć życie od nowa bardzo
    > proszę o jakąkolwiek informacje na ten temat.

    upadłość konsumencka owszem jest w kilku krajach UE ale nie jest narzucona
    odgórnie - tak wiec co kraj to obyczaj. U nas jak na razie to dalekie plany
    .... choć wybory się zbliżają a to dosyć dobra kiełbaska wyborcza :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org