  • 1. Data: 2004-03-09 17:12:25
    Temat: tv kablowa - nieistniejaca umowa
    Od: "Pilu" <p...@p...pl>

    Witam
    Wlasnie wpadl do domu jakis pan - "przedstawiciel handlowy UPC" - twierdzac,
    ze jestem im krewny 140 zl sprzed 4 lat. Zmienilem operatora wtedy po prostu
    a z nimi nie rozwiazywalem umowy,bo zadnej nie podpisywalem. Podpisywalem 6
    czy 8 lat temu z jakas firmą typu "krzak", ze abonament bedzie zawsze 8 zł
    itp itd. Potem nagle z tego zrobiło się UPC i ów pan twierdzi, ze to jest to
    samo z czym ja podpisywałem umowę (na pewno nie było to UPC). W związku z
    tym chce zwrotu długu. Co mam zrobić, jeśli nie mogę dokopać się nigdzie tej
    starej umowy?? Czy mogę od nich zarządać pokazania mojej umowy??
    Bartek

  • 2. Data: 2004-03-09 19:01:55
    Temat: Re: tv kablowa - nieistniejaca umowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pilu wrote:
    > Witam
    > Wlasnie wpadl do domu jakis pan - "przedstawiciel handlowy UPC" - twierdzac,
    > ze jestem im krewny 140 zl sprzed 4 lat. Zmienilem operatora wtedy po prostu

    Po 4 latach to może Ci skoczyć. Fakturki się daaaaaaaawno przedawniły.

  • 3. Data: 2004-03-10 07:18:06
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    wiadomości news:c2l4b5$ecg$1@news2.ipartners.pl...

    > Po 4 latach to może Ci skoczyć. Fakturki się daaaaaaaawno przedawniły.

    Po ilu latach sie przedawniaja?
    Czyli: jak dlugo trzeba przechowywac dowody platnosci?

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-03-10 21:29:47
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    WOJSAL wrote:
    > Po ilu latach sie przedawniaja?
    > Czyli: jak dlugo trzeba przechowywac dowody platnosci?

    na pewno po 3 latach

    KG

  • 5. Data: 2004-03-11 10:41:53
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisal w wiadomosci
    > na pewno po 3 latach

    a tak z ciekawosci jest na to jakis paragraf kpc?
    pozdrawiam
    exit

  • 6. Data: 2004-03-11 22:55:02
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    exit wrote:
    > a tak z ciekawosci jest na to jakis paragraf kpc?

    nie ;)

    art.118 kc - roszczenie związane z działalnościa gospodarczą

    KG