    From: "Pilu" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tv kablowa - nieistniejaca umowa
    Date: Tue, 9 Mar 2004 18:12:25 +0100

    Witam
    Wlasnie wpadl do domu jakis pan - "przedstawiciel handlowy UPC" - twierdzac,
    ze jestem im krewny 140 zl sprzed 4 lat. Zmienilem operatora wtedy po prostu
    a z nimi nie rozwiazywalem umowy,bo zadnej nie podpisywalem. Podpisywalem 6
    czy 8 lat temu z jakas firmą typu "krzak", ze abonament bedzie zawsze 8 zł
    itp itd. Potem nagle z tego zrobiło się UPC i ów pan twierdzi, ze to jest to
    samo z czym ja podpisywałem umowę (na pewno nie było to UPC). W związku z
    tym chce zwrotu długu. Co mam zrobić, jeśli nie mogę dokopać się nigdzie tej
    starej umowy?? Czy mogę od nich zarządać pokazania mojej umowy??
    Bartek