  • 201. Data: 2014-01-22 19:40:22
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-21 10:38, masti pisze:

    > chesz ale nie lubisz? masochista?

    NTG

    JD

  • 202. Data: 2014-01-23 16:52:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jan 2014 19:40:22 +0100 osobnik zwany JD napisał:

    > NTG

    nawet skrótów nie znasz. Jak najbardziej TG.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 203. Data: 2014-01-24 09:31:41
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    wiadomości news:lbntg4$ouq$1@node1.news.atman.pl...

    > Kto miał niewolnictwo? A kto wygrał?
    >
    > Za trudne?

    Nie, zupełnie idiotyczne. Związek z tym, kto miał niewolników (a mieli
    wszyscy, nie tylko południe - tylko ty na lekcjach historii czytałes pod
    ławką "Dzienniki motocyklowe") a tym, kto wygrał wojnę jest, delikatnie
    mówiąc, dyskusyjny.

    > Nie. Chiny są właśnie dowodem na powyższe.

    No to teraz - wymień mocne (dziś) państwa, które nie opierały w jakimkolwiek
    okresie swojego istnienia na zniwoleniu innej nacji lub warstwy swojego
    społeczeństwa. Czas, start:

    > [ciach]

    > JA? To nie ja domagam się linczu i widzę wszędzie zdrajców i obcych
    > agentów.

    Czyli po prostu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. W którym miejscu ja
    się domaga linczu i widze agentów?

    > Link umiesz skopiować, ale na przeczytanie co tam jest napisane to jesteś
    > już zbyt wielką kretynką.

    Nie debilu, nie jestem kretynką. To ty nie potrafisz:

    a) argumentować
    b) czytać ze zrozumieniem
    c) przyznać się do błędu
    d) dyskutować bez adremów

    W sumie, czego się spodziewać po synu tow. Lawy?

    > Jakie dzieci?

    Wyskrobane.

    > LOL

    No, to akurat nie jest śmieszne.

    > Kretynka Sracz uroiła sobie, że użalam się nad zbrodniarzami, a potem
    > uważa że to ja nie rozumiem argumentów... Zwróć uwagę, idiotko, że powyżej
    > omawiamy MÓJ rzekomy argument! Twierdzisz, że nie rozumiem własnych
    > argumentów? ;->

    To miał być argument? ROTFL.

    > Charakterystyczne dla nazioli - wszędzie lewacy. I pewnie jeszcze Żydzi.

    Charakterystyczne dla faszystowskich czerwonych pojebów. Wszędzie naziści,
    zero argumentów, setka inwektyw.

    > Nie. Bredzisz. Zamiast mózgu zrobiła ci się brunatna, zlasowana masa i
    > myślenie cię przerasta.

    Tobie czerwona breja zalała dziury po zwojach. A zwoje zniknęły już dawno
    pod wpływem propagandy.
    Oo, właśnie:
    http://img.myepicwall.com/2014/01/e42ede51e7d0610dfd
    fd1657842c046d.gif

    --
    Mariola

  • 204. Data: 2014-01-24 09:45:44
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Heh, i mówcie że stereotypy się nie sprawdzają... Naziolka z amstaffem
    > wabiącym się jakiś alfons - typowa dresiarska "blachara".

    Lewak łykający wszystko jak pelikan - tak, wszystko się zgadza ;-)

    --
    Mariola

  • 205. Data: 2014-01-24 09:48:58
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    wiadomości news:lbnt2p$odn$1@node1.news.atman.pl...

    > Typowe argumenty naziolskiej, odmóżdżonej KURWY, jaką niewątpliwie ty
    > jesteś.

    Zabolało, czyli trafiłam. Pozdrów tatusia.

    Jakie to, kurwa, typowe. Syn czerwonej kurwy pierdoli publicznie brednie o
    ludziach, którym jego tatuś łamał palce i wyrywał paznokcie.

    --
    Mariola

  • 206. Data: 2014-01-24 09:49:50
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    Użytkownik "cumulonimbus" <y...@b...upa> napisał w wiadomości

    > yogiś ma męża?
    > huhu ;)

    I cztery żony, z czego jednej nie zapala się czerwona lampka.

    --
    Mariola

  • 207. Data: 2014-01-24 10:08:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.01.2014 09:31, Mariola Sracz pisze:

> [...]
    > mówiąc, dyskusyjny.

    "Czy kraje, w których nieolnictwo utrzymywało się najdłużej (albo i do
    dziś trwa) wychodziły na tym źle czy dobrze?" - twoje własne słowa, idiotko.

    Na południu utrzymało się dłużej (i chcieli utrzymać jeszcze dłużej) i
    dostali po dupie od północnych stanów.

    A niewolnictwo współcześnie... No tak, Nigeria i Etiopia to prawdziwe
    mocarstwa z kwitnącą ekonomią.

    I nie sądź innych po sobie, blacharo - ja w szkole się uczyłem.

    > No to teraz - wymień mocne (dziś) państwa, które nie opierały w
    > jakimkolwiek okresie swojego istnienia na zniwoleniu innej nacji lub
    > warstwy swojego społeczeństwa. Czas, start:

    Tylko one są dziś mocne dlatego, że od niewolnictwa się stanowczo
    odcięły. Jak pisałem - w prymitywnych czasach, gdzie tkwi twój mózg,
    kiedy szczytem nowoczesności był kościany pług, niewolnictwo owszem,
    sprawdzało się. Tam gdzie panuje nowoczesna mechanizacja i automatyzacja
    - maszyny są zwyczajnie tańsze, pewniejsze i wydajniejsze.

    > Czyli po prostu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. W którym miejscu
    > ja się domaga linczu i widze agentów?

    I jeszcze bezczelnie kłamiesz, blacharo...

> [...]
    > c) przyznać się do błędu
    > d) dyskutować bez adremów
    >
    > W sumie, czego się spodziewać po synu tow. Lawy?

    Wiesz, blacharo, że za takie pomówienia to możesz beknąć przed sądem?

    > Wyskrobane.

    Które co mają z niniejszym tematem wspólnego?

    > No, to akurat nie jest śmieszne.

    > To miał być argument? ROTFL.

    Nie moja wina że jesteś zbyt tępa, żeby zrozumieć coś więcej niż
    brunatne slogany.

    > Charakterystyczne dla faszystowskich czerwonych pojebów. Wszędzie
    > naziści, zero argumentów, setka inwektyw.

    Zero argumentów, które możesz obalić. A jak stosujesz naziolską retorykę
    i nawołujesz do naziolskich metod działania - to jesteś naziolem, niestety.

    > Tobie czerwona breja zalała dziury po zwojach. A zwoje zniknęły już
    > dawno pod wpływem propagandy.

    Ech, blacharo... Ja nawet TV nie mam i zawsze sięgam do źródeł i je
    porównuję. Nie sądź innych po sobie.

    > Oo, właśnie:
    > http://img.myepicwall.com/2014/01/e42ede51e7d0610dfd
    fd1657842c046d.gif

    Ładne. I?

  • 208. Data: 2014-01-24 10:15:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.01.2014 09:48, Mariola Sryż pisze:

    > Zabolało, czyli trafiłam. Pozdrów tatusia.
    >
    > Jakie to, kurwa, typowe. Syn czerwonej kurwy pierdoli publicznie brednie
    > o ludziach, którym jego tatuś łamał palce i wyrywał paznokcie.

    OK, szmato - teraz to już przegięłaś i trafisz do sądu. I biorąc pod
    uwagę historię mojej rodziny, w której ludzie ginęli zamordowani przez
    "komunistycznych" bandytów, byli więzieni w łagrach i walczyli z
    naziolami twojego pokroju, to napluję ci z tę twoją parszywą, kurewską
    mordę.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...o

  • 209. Data: 2014-01-28 08:23:11
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl>

    wiadomości news:lbtaj5$ink$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > dostali po dupie od północnych stanów.
    >
    > A niewolnictwo współcześnie... No tak, Nigeria i Etiopia to prawdziwe

    No tak, oczywiście. Dokłądnie o to chodziło w pytaniu. Ech...

    > I nie sądź innych po sobie, blacharo - ja w szkole się uczyłem.

    Nie no, jasne. Chodzi jednak o to, czego.

> [...]
    > gdzie panuje nowoczesna mechanizacja i automatyzacja - maszyny są
    > zwyczajnie tańsze, pewniejsze i wydajniejsze.

    Głupiś. Są mocne dlatego, że kiedys nie musiały płacić za niewolniczą prace
    i potęge budowały w oparciu o nią. A dziś - po prostu maszyny sa tańsze,
    pewniejsze i wydajniejsze. poza tym, utrzymywanie niewolnictwa poza
    granicami jest o wiele ładniejsze wizerunkowo.

    > I jeszcze bezczelnie kłamiesz, blacharo...

    I dalej brniesz w pierdolenie, bezmógi bucu.

    > Wiesz, blacharo, że za takie pomówienia to możesz beknąć przed sądem?

    W takim razie przepraszam seniora Lawę. To po prostu ty jesteś debilem.

    > Które co mają z niniejszym tematem wspólnego?

    A jednak w tej szkole waliłeś gruchę, zamiast słuchac nauczycieli.

    > Nie moja wina że jesteś zbyt tępa, żeby zrozumieć coś więcej niż brunatne
    > slogany.

    Bla bla bla. Nie moja wina, że rzeczywistość nie pasuje nijak do twojego
    pierdolenia.

    > Zero argumentów, które możesz obalić. A jak stosujesz naziolską retorykę i
    > nawołujesz do naziolskich metod działania - to jesteś naziolem, niestety.

    Tak tak. Nie umiesz czytać ze zrozumienim, więc atakaujesz zamiast pomyśleć.
    Lewackie i burackie.

    > Ech, blacharo... Ja nawet TV nie mam i zawsze sięgam do źródeł i je
    > porównuję. Nie sądź innych po sobie.

    Gdy porównujesz gówno z tym co masz głowie, nie zauważysz różnicy.

    Za trudne dla ciebie.

    --
    Mariola

  • 210. Data: 2014-01-28 08:25:27
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl>

    wiadomości news:lbtb0d$j1f$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > "komunistycznych" bandytów, byli więzieni w łagrach i walczyli z naziolami
    > twojego pokroju, to napluję ci z tę twoją parszywą, kurewską mordę.

    No popatrz, ileż inwektyw w jednym zdaniu. A wystarczyło przeczytać ze
    zrozumieniem. A komunistycznych w cudzysłowie, bo brandzlujesz się do
    "Kapitału"?
    Błehehehehehe - towarzysz Lawa ;-)

    --
    Mariola