  • 231. Data: 2014-02-26 15:32:34
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Mariola Sryż <r...@...cwel.palikota.pl>

    wiadomości news:lek5ql$1g0$1@node1.news.atman.pl...

    > Taaak, i znowu kurwa jak kurwie przystało pluje na cudzą rodzinę.
    > [ciach]

    Naprawdę (mówię poważnie!) nie wiem, co przystoi kurwie. Jak mówiłam,
    popytaj rodziców albo dziadków (nie wiem, czy tylko jedno pokolenie służyło
    Stalinowi czy też to tradycja rodzinna sięgająca kilku pokoleń), może ci
    uświadomią.

    Dopuszczam również taką możliwość, że masz całkiem porządną rodzinę, do
    siedmiu pokoleń wstecz, które ani z ubecją ani milicją obywatelską, tudzież
    platformą nie miała nic wspólnego. Może, po prostu, rodzice zajęci
    zdobywaniem środków na życie, nie dopilnowali byś czytał odpowiednie
    książki, nie chodził na zbiórki ZHP czy nie zadawał się z ludźmi o
    nieodpowiedniej ilości i długości włosów.

    W takim razie - małe sprostowanie: Ponieważ nie potrafię wskazać twego
    duchowego antenata, który nauczył cię nazywania kogoś naziolskimi kurwami
    zamiast używania argumentów - ale to jego właśnie piętnuję, niezależnie od
    więzów krwi - lub ich braku - które was łączą.

    Ktoś taki zapewne jest, ludzie nie rodzą się jako trockiści.

    > Biorąc pod uwagę, że już 2 razy kłamałaś w kwestii tak trywialnej jak
    > wysłanie danych kontaktowych każde twoje słowo należy uznać za totalny
    > fałsz.

    Poza tym, założenie, źe ktoś kto dwa razy skłamał zasługuje na to, by
    wszystko co powie uznawać za fałszywe - jest nieprawdziwe. Tu nie obowiązuje
    zasada indukcji matematycznej. Poza tym - wcale nie skłamałam! Dlatego -
    może lepiej sprawdź pocztę.

    --
    Mariola

  • 232. Data: 2014-02-26 16:36:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2014 15:32, Mariola Sryż pisze:

    > Dopuszczam również taką możliwość, że masz całkiem porządną rodzinę, do
    > siedmiu pokoleń wstecz, które ani z ubecją ani milicją obywatelską,
    > tudzież platformą nie miała nic wspólnego. Może, po prostu, rodzice

    No i proszę, naziolka zaczyna się pocić i rakiem wycofywać.

    Ale kontaktu dla sądu nadal nie poda...

    > zajęci zdobywaniem środków na życie, nie dopilnowali byś czytał
    > odpowiednie książki, nie chodził na zbiórki ZHP czy nie zadawał się z
    > ludźmi o nieodpowiedniej ilości i długości włosów.

    Tia, tylko "jedynie słuszne" książki (resztę pewnie spalić, nie?), ocena
    ludzi po włosach... Naziolska mentalność z twoich wypowiedzi aż krzyczy.

    [ciach]

    > Poza tym, założenie, źe ktoś kto dwa razy skłamał zasługuje na to, by
    > wszystko co powie uznawać za fałszywe - jest nieprawdziwe. Tu nie

    No i teraz 3 raz. "Three strikes and your'e OUT".

    Zaczynam podejrzewać, że jesteś tylko trollującym gimbusem, ale
    przynajmniej narobisz w gacie, jak twoi rodzice zostaną wezwani na
    przesłuchanie w sprawie ujawnienia tożsamości autora twoich kalumii.

    > obowiązuje zasada indukcji matematycznej. Poza tym - wcale nie
    > skłamałam! Dlatego - może lepiej sprawdź pocztę.

    Z ciekawości sprawdziłem nawet log serwera pocztowego. Poza klasycznym
    spamem i moim testem nic nawet nie próbowało przyjść (od 23 lutego).

    Ech, ostatnio tak żałosne "sprzdawanie bajki" widziałem w parę dekad
    temu w podstawówce - był tam taki jeden co ciągle się ślinił, gryzł
    tornister i wymyślał, że ma własny samolot, ale jak ktoś żądał dowodu to
    zawsze "był, przelatywał, ale widać go nie zauważyli".

    Biedne dziecko...

    Z mojej strony EOT, z kimś kto coraz bardziej wygląda na upośledzone
    dziecko nie będę się publicznie spietał.