  • 91. Data: 2014-01-17 15:37:55
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 15:02, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > w wiadomości
    > Wbrew pozorom, nie jest to wcale tanie.
    > I płacisz za to również Ty.
    > I ja, i Masti i każdy inny.

    Przy każe śmierci nadal idą te same lub większe pieniądze i dodatkowo
    chcesz obciążyć moje sumienie morderstwem z premedytacją.

  • 92. Data: 2014-01-17 15:39:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 15:04, Mariola Sryż pisze:

    > E tam. Wystarczy po prostu oddać go rodzinie/rodzinom ofiar. Pokryją
    > wszystkie koszty i z przyjemnnością zapłacą VAT.

    Mhm. Czyli lincz.

    Pomysły typowe dla zafajdanych nazioli.

  • 93. Data: 2014-01-17 15:43:20
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    wiadomości news:lbbf2m$7r7$1@node2.news.atman.pl...

    > Podobnie jak niewolnictwo. Koniec argumentu.

    I pisanie gęsim piórem. Dupa tam, nie koniec.
    Czy kraje, w których nieolnictwo utrzymywało się najdłużej (albo i do dziś
    trwa) wychodziły na tym źle czy dobrze? Czy masz wątpliwości co do
    skuteczności niewiolnictwa jako warunku budowania mocnego państwa?

    > [ciach]

    > Idź przywitać się z Macierewiczem. Pod brzozą smoleńską.
    >
    > [ciach]

    Zabrakło argumentów i wyciągnąłeś Macierewicza? Nie zapomnij wspomnieć o
    Hitlerze i faszystach z PiS.

    Swoją drogą, ciekawe, że nie przeszkadzają wam te wszystkie wyskrobane
    dzieci, a żal dupę ściska dla tych kilku czy kilkudzieisęciu zdegenerowanych
    bydląt.

    > Sprawił.

    Nie no, w rodzinie Lawów się nie liczy.
    Acha. A Korea Północna zaczęła być postrzegana jako taka..

    --
    Mariola

  • 94. Data: 2014-01-17 15:50:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 15:43, Mariola Sryż pisze:

    > I pisanie gęsim piórem. Dupa tam, nie koniec.
    > Czy kraje, w których nieolnictwo utrzymywało się najdłużej (albo i do
    > dziś trwa) wychodziły na tym źle czy dobrze? Czy masz wątpliwości co do

    Mhm. Czyli Południe skopało dupę Północy w Wojnie Secesyjnej?

    > skuteczności niewiolnictwa jako warunku budowania mocnego państwa?

    Mam pewność co do nieskuteczności. To mogło działać w prymitywnych
    czasach kiedy największym osiągnięciem technicznym był zajebiście duży
    mur a uprawy rolne wymagały stada ludzi a nie jednego automatycznego
    traktora.

    > Zabrakło argumentów i wyciągnąłeś Macierewicza?

    Trudno argumentować z twoimi urojeniami i pianą na pysku.

    > Nie zapomnij wspomnieć o
    > Hitlerze i faszystach z PiS.

    Naziol to już z ciebie dawno wylazł.

    > Swoją drogą, ciekawe, że nie przeszkadzają wam te wszystkie wyskrobane
    > dzieci,

    Jakie dzieci?

    > a żal dupę ściska dla tych kilku czy kilkudzieisęciu
    > zdegenerowanych bydląt.

    Nigdzie nie twierdziłem, że moją motywacją jest żal nad zbrodniarzami.
    Jeśli tak twierdzisz albo bezczelnie kłamiesz albo jesteś za głupia żeby
    żyć bez opiekuna ustawowego.

    > Nie no, w rodzinie Lawów się nie liczy.

    Nawet sami co światlejsi Amerykanie wytykają swoim władzom odejście od
    ideałów demokracji i państwa prawa.

    > Acha. A Korea Północna zaczęła być postrzegana jako taka..

    Bredzisz.

  • 95. Data: 2014-01-17 16:05:33
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > wolę płacić niż miec na sumieniu mord
    A wolisz mieć na sumieniu śmierć niewinnego, zgwałconego dziecka?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 96. Data: 2014-01-17 16:05:45
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    wiadomości news:lbbf83$7r7$3@node2.news.atman.pl...

  • 97. Data: 2014-01-17 16:06:15
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    wiadomości news:lbbf6j$7r7$2@node2.news.atman.pl...

    > To jak będzie próbował będziesz mógł go zabić w obronie koniecznej.
    A co ma zrobić 9 latek?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 98. Data: 2014-01-17 16:08:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 16:05, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > A wolisz mieć na sumieniu śmierć niewinnego, zgwałconego dziecka?

    Zabij wszystkich - na pewni nikt nikogo więcej nie zamorduje.

  • 99. Data: 2014-01-17 16:09:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A wolisz mieć na sumieniu śmierć niewinnego, zgwałconego dziecka?

    Twój argument jest inwalidą.

  • 100. Data: 2014-01-17 16:09:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 16:06, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > A co ma zrobić 9 latek?

    Krzyczeć, gwizdać, a najlepiej być pod opieką dorosłych.